dc.contributor.author | Очеретний, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Ковальський, В. П. | uk |
dc.contributor.author | Риндюк, В. І. | uk |
dc.contributor.author | Бондарь, А. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2016-05-27T14:55:13Z | |
dc.date.available | 2016-05-27T14:55:13Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Очеретний, В. П. Роль диференційованого підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців.[Електронний ресурс] / В. П. Очеретний, В. І. Риндюк, В. П .Ковальський, А. В. Бондарь // Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції “Гуманізм і освіта”, 10–12 червня 2008 р. - 2008. - Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2010/txt/Ocheretnyi_Ryndyuk_Kovalskyi_Bondar.php. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11424 | |
dc.description.abstract | Розроблена та запропонована організаційно-структурна модель існуючої диференціації навчання у вищих навчальних закладах. Встановлена питома вага нормативної та варіативної складової у змісті навчального плану підготовки фахівців інженерних спеціальностей.
Ефективність самостійної роботи студентів залежить від дотримання наступних вимог: якісне планування навчального процесу; дотримання Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою (КМС); чітке дотримання графіків навчання, в яких передбачено виконання проведення запланованих заходів контролю знань студентів; визначення критеріїв контролю і оцінювання результатів самостійної роботи студентів (СРС), запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | самостійна робота студентів | uk |
dc.subject | організаційно-структурна модель | uk |
dc.subject | кредитно-модульна система | uk |
dc.title | Роль диференційованого підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147:624 | |