Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorОчеретний, В. П.uk
dc.contributor.authorКовальський, В. П.uk
dc.contributor.authorРиндюк, В. І.uk
dc.contributor.authorБондарь, А. В.uk
dc.date.accessioned2016-05-27T14:55:13Z
dc.date.available2016-05-27T14:55:13Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.citationОчеретний, В. П. Роль диференційованого підходу у процесі підготовки майбутніх фахівців.[Електронний ресурс] / В. П. Очеретний, В. І. Риндюк, В. П .Ковальський, А. В. Бондарь // Матеріали ІХ Міжнародної науково-практичної конференції “Гуманізм і освіта”, 10–12 червня 2008 р. - 2008. - Режим доступу : http://conf.vntu.edu.ua/humed/2010/txt/Ocheretnyi_Ryndyuk_Kovalskyi_Bondar.php.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/11424
dc.description.abstractРозроблена та запропонована організаційно-структурна модель існуючої диференціації навчання у вищих навчальних закладах. Встановлена питома вага нормативної та варіативної складової у змісті навчального плану підготовки фахівців інженерних спеціальностей. Ефективність самостійної роботи студентів залежить від дотримання наступних вимог: якісне планування навчального процесу; дотримання Положення про організацію навчального процесу за кредитно-модульною системою (КМС); чітке дотримання графіків навчання, в яких передбачено виконання проведення запланованих заходів контролю знань студентів; визначення критеріїв контролю і оцінювання результатів самостійної роботи студентів (СРС), запровадження Європейської кредитно-трансферної системи та її ключових документів у вищих навчальних закладах.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.subjectсамостійна робота студентівuk
dc.subjectорганізаційно-структурна модельuk
dc.subjectкредитно-модульна системаuk
dc.titleРоль диференційованого підходу у процесі підготовки майбутніх фахівцівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147:624


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію