Визначення результатів тестового контролю засобами нелінійних спискових структур
Author
Бісікало, О. В.
Бисикало, О. В.
Bisikalo, O. V.
Date
2006Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. АІІТ [268]
Abstract
В статті розглядається актуальна проблема розробки адаптивних
електронних підручників з можливостями визначення індивідуальної
стратегії навчання. З цією метою запропоновано формальний підхід для
дослідження результатів тестового контролю на основі використання
нелінійних спискових структур. Досягнутий аналітичний розв’язок задачі
реалізовано на практиці за допомогою мови програмування Common Lisp. В статье рассматривается актуальная проблема разработки адаптивных
електронных учебников с возможностями определения индивидуальной
стратегии обучения. С этой целью предложен формальный подход для
исследования результатов тестового контроля на основе использования
нелинейных списочных структур. Достигнутое аналитическое решение
задачи практически реализовано на языке программирования Common Lisp. Development of the methodology of designing of electronic textbooks with an
opportunity of individual learning strategy’s identification is considered in the
article. In this regard a formal approach aimed at research of testing control results
is suggested on the basis of the non-linear list structures. Analytical decision of the
objective has been elaborated and realised in practice in Common Lisp language.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13815