Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorМихалевич, В. М.uk
dc.contributor.authorТютюнник, О. І.uk
dc.date.accessioned2017-02-09T09:52:41Z
dc.date.available2017-02-09T09:52:41Z
dc.date.issued2013-06
dc.identifier.citationМихалевич В. М. Проектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математики [Електронний ресурс] / В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник // Інформаційні технології і засоби навчання, - 2013, - Т. 38, № 6. - Режим доступу до журналу : http://www.journal.iitta.gov.ua.uk
dc.identifier.issn2076-8184
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13967
dc.description.abstractЗ позицій теорії навчальних задач висвітлено проблему підміни в умовах застосування ІКТ навчальної задачі з однієї дисципліни навчальною задачею з іншої дисципліни. На прикладі математичних задач лінійного програмування показано, що спосіб дії студента під час розв’язування навчальної задачі є визначальним у ідентифікації навчальної задачі відносно до конкретної дисципліни: лінійне програмування; інформатика; математичне моделювання; методи оптимізації; теорія автоматичного управління; чисельні методи тощо. Обґрунтовано необхідність оновлення навчальних задач лінійного програмування з метою звільнення студентів від громіздких однотипних арифметичних обчислень і записів, що найчастіше стає перепоною глибшому розумінню ключових ідей, які покладено в основу використовуваних ними алгоритмів.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherІнститут інформаційних технологій і засобів навчанняuk
dc.relation.ispartofІнформаційні технології і засоби навчанняuk
dc.subjectнавчальна задачаuk
dc.subjectспосіб дійuk
dc.subjectсистеми комп’ютерної математикиuk
dc.subjectлінійне програмуванняuk
dc.titleПроектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математикиuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc373.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію