dc.contributor.author | Михалевич, В. М. | uk |
dc.contributor.author | Тютюнник, О. І. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-02-09T09:52:41Z | |
dc.date.available | 2017-02-09T09:52:41Z | |
dc.date.issued | 2013-06 | |
dc.identifier.citation | Михалевич В. М. Проектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математики [Електронний ресурс] / В. М. Михалевич, О. І. Тютюнник // Інформаційні технології і засоби навчання, - 2013, - Т. 38, № 6. - Режим доступу до журналу : http://www.journal.iitta.gov.ua. | uk |
dc.identifier.issn | 2076-8184 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/13967 | |
dc.description.abstract | З позицій теорії навчальних задач висвітлено проблему підміни в умовах застосування ІКТ навчальної задачі з однієї дисципліни навчальною задачею з іншої дисципліни. На прикладі математичних задач лінійного програмування показано, що спосіб дії студента під час розв’язування навчальної задачі є визначальним у ідентифікації навчальної задачі відносно до конкретної дисципліни: лінійне програмування; інформатика; математичне моделювання; методи оптимізації; теорія автоматичного управління; чисельні методи тощо. Обґрунтовано необхідність оновлення навчальних задач лінійного програмування з метою звільнення студентів від громіздких однотипних арифметичних обчислень і записів, що найчастіше стає перепоною глибшому розумінню ключових ідей, які покладено в основу використовуваних ними алгоритмів. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Інститут інформаційних технологій і засобів навчання | uk |
dc.relation.ispartof | Інформаційні технології і засоби навчання | uk |
dc.subject | навчальна задача | uk |
dc.subject | спосіб дій | uk |
dc.subject | системи комп’ютерної математики | uk |
dc.subject | лінійне програмування | uk |
dc.title | Проектування навчальних задач з лінійного програмування з використанням систем комп’ютерної математики | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 373.1 | |