Застосування інтегративного підходу в системі інженерної освіти на прикладі навчання лінійної алгебри
Автор
Коломієць, А. А.
Kolomiets, A. А.
Коломиец, A. А.
Дата
2014Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Анотації
У роботі розкрито суть понять інтеграція, інтегративний підхід; акцентовано увагу на доцільності й важливості включення інтегративного підходу в навчальний процес вищої школи.
З’ясовано, що процес інтеграції може мати декілька рівнів, зокрема: інтегровані навчальні курси, інтегровані спецкурси, інтегровані заняття; оптимальним на сьогодні для інженерної освіти є інтегративний підхід до проведення окремих занять. У статті на конкретному прикладі представлено впровадження описаного підходу у навчальний процес, а саме, продемонстровано фрагмент інтегрованого заняття вищої математики і фізики, тема заняття“Визначники. Матриці. Системи лінійних рівнянь”.
На прикладі модельованих математичних задач продемонстровано впровадження інтегративного підходу у вищій школі. Відзначено важливість досліджуваного принципу для формування мотивації навчально-пізнавальної діяльності майбутніх інженерів. Essence of concepts is in-process exposed integration, integrativniy approach; attention is accented on expedience and importance of including of integrativnogo approach in the educational process of higher school.
It is found out that the process of integration can have a few levels, in particular: educational courses, integrated special courses, integrated lessons; the integrativniy going near the leadthrough of separate employments is optimum for today for engineering education.
There is introduction of the described approach of presented in an educational process in the article, namely, the fragment of integrated employment of higher mathematics and physics is shown, theme of employment is “Determinants. Matrices. Systems”.
On the example of the designed mathematical tasks introduction of integrativnogo approach is shown at higher school. Importance of the probed principle is marked for forming of motivation educational-cognitive to activity of future engineers. В работе раскрыта суть понятий интеграция, интегративний подход; акцентировано внимание на целесообразности и важности включения интегративного подхода в учебный процесс высшей школы.
Выяснено, что процесс интеграции может иметь несколько уровней, в частности: интегрированные учебные курсы, интегрированные спецкурсы, интегрированные занятия; оптимальным на сегодня для инженерного образования есть интегративний подход к проведению отдельных занятий. В статье на конкретном примере представлено внедрение описанного подхода в учебный процесс, а именно, продемонстрировано фрагмент интегрированного занятия высшей математики и физики, тема занятия “Определители. Матрицы. Системы линейных уравнений”.
На примере моделируемых математических задач продемонстрировано внедрение интегративного подхода в высшей школе. Отмечена важность исследуемого принципа для формирования мотивации учебно-познавательной деятельности будущих инженеров.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14111