Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2017-02-28T20:01:44Zen
dc.date.available2017-02-28T20:01:44Zen
dc.date.issued2015
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Критерії, показники та рівні оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / В. В. Хом’юк // International scientific professional periodical journal «The unity of science». – Vienna – Austria, 2015. – P. 29-31.uk
dc.identifier.issn9091-1792
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14554
dc.description.abstractВ статті розглядаються критерії: пізнавально-цільовий, когнітивний, операційний (праксеологічний), рефлексивно-аналітичний та їх показники оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерів.uk
dc.description.abstractThe article deals criteria: cognitive trust, cognitive, operational (praxeological), reflective and analytical evaluation of their performance forming components of mathematical competence of future engineers.en
dc.language.isoukuk
dc.publisherЄвропейська асоціація педагогів і психологів “Science”uk
dc.relation.ispartofInternational scientific professional periodical journal «The unity of science» : 29-31.en
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.subjectcriteriaen
dc.subjectindicatorsen
dc.subjectmathematical competence of future engineersen
dc.titleКритерії, показники та рівні оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію