Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorТрояновська, Т. І.uk
dc.date.accessioned2017-03-03T11:57:49Z
dc.date.available2017-03-03T11:57:49Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.citationТрояновська Т. І. Розробка комп’ютерної підсистеми аналізу та формування предметно-орієнтованої домінанти студента системи дистанційного навчання [Текст] / Т. І. Трояновська // Вісник Черкаського державного технологічного університету. – 2007. – Вип. 3–4. – С. 41–46.uk
dc.identifier.issn2306–4412
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14593
dc.description.abstractКачество знаний, полученных посредством систем дистанционного обучения можно увеличить путем индивидуализации учебного процесса. Предлагается формировать предметно-ориентированную доминанту студента, как предусловие успешного обучения и определять уровень его внимания для повышения качества обучения.ru
dc.description.abstractThe quality of the knowledge received via distant learning systems may be increased by individualization of education process. It is purposed to form student object-oriented dominant as success study precondition and to determinate the level of student attention to increase the quality of his study.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЧеркаський державний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofВісник Черкаського державного технологічного університету. Вип. 3–4 : 41–46.uk
dc.titleРозробка комп’ютерної підсистеми аналізу та формування предметно-орієнтованої домінанти студента системи дистанційного навчанняuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію