Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКондратенко, Н. Р.uk
dc.contributor.authorТрояновська, Т. І.uk
dc.contributor.authorСлободянюк, Ю. Я.uk
dc.date.accessioned2017-03-03T13:03:48Z
dc.date.available2017-03-03T13:03:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.citationКондратенко Н. Р. Дослідження особливостей сприйняття студентами дистанційного курсу навчання на базі кластерного аналізу [Текст] / Н. Р. Кондратенко, Т. І. Трояновська, Ю. Я. Слободянюк // Вісник Хмельницького національного університету. Серія "Технічні науки". – 2009. – № 4. – С. 249–253.uk
dc.identifier.issn1997–9266
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/14596
dc.description.abstractДана робота присвячена дослідженню сприйняття студентами навчального матеріалу дистанційного курсу навчання на базі кластерного аналізу. В результаті проведеного експерименту було виявлено, що подача навчального матеріалу в запропонованій адаптивній системі дистанційного навчання є більш ефективною, що показує збільшення кластеру встигаючих студентів у порівнянні з традиційним підходом.uk
dc.description.abstractThe given work is devoted to research of perception teaching material features by remote course students on cluster analysis base. As a result of experiment was revealed that teaching material giving in the offered adaptive system of remote training is more effective in comparison with the traditional approach. The proof is the increase of good students cluster.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherХмельницький національний університетuk
dc.relation.ispartofВісник Хмельницького національного університету. Серія "Технічні науки". № 4 : 249–253.uk
dc.relation.ispartofseriesТехнічні наукиuk
dc.subjectдистанційне навчанняuk
dc.subjectкластерний аналізuk
dc.titleДослідження особливостей сприйняття студентами дистанційного курсу навчання на базі кластерного аналізуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc371.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію