Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, В. В.uk
dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.date.accessioned2017-03-30T19:16:11Z
dc.date.available2017-03-30T19:16:11Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationОсобливості формування інноваційної стратегії вітчизняними підприємствами [Текст] / [авт.-уклад. : І. Ю. Єпіфанова, В. В. Джеджула // Інноваційні, фінансові та технічні аспекти діяльності підприємств: колективна монографія / за заг. ред. Л. М. Савчук, Maria Fic. – Дніпро : Пороги, 2017. – С. 33-42.uk
dc.identifier.issn978-617-518-335-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15050
dc.description.abstractСистематизовано сучасні підходи до сутності інноваційної стратегії. Встановлено, що перспективним напрямом активізації інноваційної стратегії є впровадження стратегічних карт та системи збалансованих показників. У зв’язку із цим, одним із етапів формування інноваційної стратегії є складання стратегічної карти, яка враховуватиме різні варіанти перебігу інноваційної діяльності та може бути базисом для формування та коригування наступних інноваційних стратегій промислових підприємств. Включення даної складової до етапів формування інноваційної стратегії підвищить ефективність використання фінансового забезпечення інноваційної діяльності, оскільки менеджментом підприємства буде сформовано план дій за різних умов перебігу інноваційної діяльності.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаціональна металургійна академія Україниuk
dc.relation.ispartofІнноваційні, фінансові та технічні аспекти діяльності підприємств: колективна монографія : 33-42.uk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectбенчмаркінгuk
dc.subjectсистема збалансованих показниківuk
dc.subjectдорожня картаuk
dc.titleОсобливості формування інноваційної стратегії вітчизняними підприємствамиuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.bbc65.050
dc.identifier.udc330.341.1:336:338.45


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію