Використання прикладних задач при вивченні теми “Диференціальні рівняння” як шлях до фундаменталізації навчального процесу
Автор
Коломієць, А. А.
Дата
2014Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Анотації
У статті розглянуто один із способів реалізації принципу фундаменталізації у навчальному процесі. На прикладах з розділу “Диференціальні рівняння” показано можливість впровадження цього принципу в процес навчання. З’ясовано, що задачі прикладного характеру сприяють формуванню мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, що сприяє підвищенню якості навчання. В статье рассмотрен один из способов реализации принципа фундаментализации в учебном
процессе; доказано, что задачи прикладного характера способствуют формированию мотивации студентов к
учебно-познавательной деятельности In the article one of methods of realization of principle of refinement is considered in an educational
process; іt is found out, that the tasks of the applied character are instrumental in forming of motivation of students to
educational-cognitive to activity which contributes to improving the quality of learning
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15274