Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоломієць, А. А.uk
dc.date.accessioned2017-04-18T11:42:00Z
dc.date.available2017-04-18T11:42:00Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationКоломієць А. А. Використання прикладних задач при вивченні теми “Диференціальні рівняння” як шлях до фундаменталізації навчального процесу [Текст] / А. А. Коломієць // Наукові записки Вінницького державного пед. ун.-ту ім. М.Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : Нілан ЛТД, 2014. – Вип 42, ч. 1. - С. 32-37.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15274
dc.description.abstractУ статті розглянуто один із способів реалізації принципу фундаменталізації у навчальному процесі. На прикладах з розділу “Диференціальні рівняння” показано можливість впровадження цього принципу в процес навчання. З’ясовано, що задачі прикладного характеру сприяють формуванню мотивації студентів до навчально-пізнавальної діяльності, що сприяє підвищенню якості навчання.uk
dc.description.abstractВ статье рассмотрен один из способов реализации принципа фундаментализации в учебном процессе; доказано, что задачи прикладного характера способствуют формированию мотивации студентов к учебно-познавательной деятельностиru
dc.description.abstractIn the article one of methods of realization of principle of refinement is considered in an educational process; іt is found out, that the tasks of the applied character are instrumental in forming of motivation of students to educational-cognitive to activity which contributes to improving the quality of learningen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofseriesНаукові записки Вінницького державного пед. ун.-ту ім. М.Коцюбинського. Вип 42, ч. 1 : 32-37.uk
dc.subjectдиференціальні рівнянняuk
dc.subjectфундаменталізація процесу навчанняuk
dc.subjectприкладні задачіuk
dc.subjectдифференциальные уравненияru
dc.subjectфундаментализация процесса обученияru
dc.subjectdifferential equalizationsen
dc.subjectrefinement process of educationen
dc.subjectapplied tasksen
dc.titleВикористання прикладних задач при вивченні теми “Диференціальні рівняння” як шлях до фундаменталізації навчального процесуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc517.9+378.147


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію