Узагальнення та систематизація як психолого-педагогічна проблема
dc.contributor.author | Ковальчук, М. Б. | uk |
dc.contributor.author | Коломієць, А. А. | uk |
dc.date.accessioned | 2017-04-18T19:30:13Z | |
dc.date.available | 2017-04-18T19:30:13Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Ковальчук М. Б. Узагальнення та систематизація як психолого-педагогічна проблема [Текст] / Дидактика математики: Проблеми і дослідження : міжнародний збірник наукових робіт. – Донецьк : видавництво ДонНУ, 2010. – Вип. № 34. – С. 68-71. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/15280 | |
dc.description.abstract | Формування інтелектуальних вмінь студентів вимагає удосконалення методики систематизації та узагальнення знань і вмінь студентів з вищої математики, основою якого є використання інформаційно-комунікаційних технологій та врахування внутрішньо предметних зв'язків/ | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Донецький національний університет | uk |
dc.subject | узагальнення | uk |
dc.subject | систематизація | uk |
dc.subject | еміричні узагальнення | uk |
dc.subject | теоретичні узугальнення | uk |
dc.title | Узагальнення та систематизація як психолого-педагогічна проблема | uk |
dc.type | Article |
Файли в цьому документі
Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)
-
Наукові роботи каф. ВМ [650]
статті, матеріали конференцій