Показати скорочену інформацію

dc.contributor.advisorКарачина, Н. П.uk
dc.contributor.advisorЗозуля, І. В.uk
dc.contributor.authorKarachyna, N. P.en
dc.contributor.authorZozulya, I. V.en
dc.date.accessioned2017-06-10T22:11:32Z
dc.date.available2017-06-10T22:11:32Z
dc.date.issued2017-03
dc.identifier.citationКарачина Н. П. Змістовність поняття "маркетингова стратегія підприємства" та особливості її розробки [Текст] / Н. П. Карачина, І. В. Зозуля // Економічний простір. - 2017. - № 119. - С. 165-172.uk
dc.identifier.issn2224-6282
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/15628
dc.description.abstractСтаття розкриває проблему формування маркетингової стратегії підприємства. В ній розглянуто основні теоретичні положення та проаналізовано наукові позиції вітчизняних та зарубіжних вчених щодо сутності поняття «маркетингова стратегія» та на підставі використання методу порівняння і аналізування відокремлено уточнене трактування досліджуваної категорії. Зображено ряд смислових елементів, властивих даному поняттю. Виділено ряд особливостей, які притаманні маркетинговій стратегії сучасних підприємств та чинники, які впливають на вибір тієї чи іншої стратегії. Визначено основні завдання, що підлягають вирішенню в процесі розробки маркетингової стратегії. Досліджено основні етапи її формування та особливості, що виникають під час цього процесу. В статті також виділено основні питання, відповівши на які, маркетологи, можуть більш точно підібрати маркетингову стратегію, необхідну для успішної діяльності підприємства.uk
dc.description.abstractThe problem of marketing strategy formation has been revealed in the article. The basic theoretical concepts and domestic and foreign scientists’ main positions about the nature of the term "marketing strategy" have been analyzed. The refined interpretation of categories investigated has been found out using the methods of comparison and analysis. It deals with Depicted several semantic elements inherent in this concept. Main features that are characteristic to the marketing strategy of modern companies and the factors that influence the choice of a strategy have been pointed out. The main problems to be resolved in the process of developing a marketing strategy have been also found out. The basic stages of marketing strategy formation and characteristics that arise during this process have been investigated. The article also highlights the main question; answering that, marketers could more accurately select the marketing strategy needed for successful business enterprise.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherПридніпровська державна академія будівництва та архітектуриuk
dc.relation.ispartofЕкономічний простір. № 119 : 165-172.uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectмаркетингова стратегіяuk
dc.subjectрозробка маркетингової стратегіїuk
dc.subjectstrategyen
dc.subjectmarketing strategyen
dc.subjectmarketing strategy developmenten
dc.titleЗмістовність поняття «маркетингова стратегія підприємства» та особливості її розробкиuk
dc.title.alternativeThe pithiness of the term “enterprise marketing strategy” and peculiarities of its developmenten
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію