Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКоваленко, О. О.uk
dc.date.accessioned2017-12-04T13:57:00Z
dc.date.available2017-12-04T13:57:00Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationКоваленко О. О. Поведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчання [Текст] / О. О. Коваленко // Матеріали 9-ї науково-практичної конференції, м. Львів, 21-23 листопада 2017 р. – Львів : Видавництво Наукового товариства ім. Шевченка, 2017. – С. 202.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19238
dc.description.abstractАвтор представляє результати розробки поведінкових моделей агентів інформаційної системи змішаного навчання. Загальні принципи роботи базуються на теорії дзеркал, які відповідають цілям інформаційної системи змішаного навчання. Збалансування різних видів навчання в системі досягається шляхом поведінкового моделювання ситуацій, що реалізуються в системі. Практичний досвід автора щодо запровадження системи змішаного навчання в українських вищих закладах на базі авторських проектів свідчить про необхідність поведінкового моделювання як для формування базової платформи, так і для внесення змін в процесі роботи в інформаційній системі.uk
dc.description.abstractThe author presents the results of developing behavioral agent models for a mixed learning information system. The general principles of work are based on the theory of mirrors. They meet the objectives of the information system of mixed learning. Balancing different types of training in the system is achieved by behavioral modeling of situations implemented in the system. The author has practical experience in implementing a system of mixed learning in Ukrainian higher education institutions. The results of author's projects show the need for behavioral modeling for both the formation of the base platform and for making changes in the process of work in the information systemen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherНаукове товариство ім. Шевченкаuk
dc.relation.ispartofМатеріали 9-ї науково-практичної конференції, м. Львів, 21-23 листопада 2017 р. : 202.uk
dc.subjectзмішане навчанняuk
dc.subjectповедінкові моделіuk
dc.subjectповедінкова ситуаціяuk
dc.subjectінформаційні системи управління навчаннямuk
dc.subjectmixed learningen
dc.subjectJetIQen
dc.subjectMoodleen
dc.subjectbehavioral situationen
dc.subjectlearning management systemsen
dc.subjectbehavioral modelsen
dc.titleПоведінкові моделі інформаційної системи змішаного навчанняuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc004:378.147(045)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію