Collections in this community

Recent Submissions

  • Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 

    Романюк, Олександр; Ковтун, Богдан; Денисюк, Алла (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Unreal Engine 5 принесе справжню революцію у створенні комп’ютерних ігор. Нові технології: Lumen та Nanit сильно спростять створення комп’ютерних ігор і тому розробка комп’ютерних ігор стане дешевшим і доступнішим для ...
  • Інтегральний кластер для розробки високоефективних методів і засобів діагностики захворювань з використанням тривимірного моделювання 

    Романюк, Олександр; Михайлов, Павло; Чехместрук, Роман; Перун, Ігор; Безсмертний, Юрій (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Тривимірна модель людини при діагностуванні забезпечує отримання об’єктивних параметрів про стан кістково м’язової системи. Таку детальну інформацію поки не може дати інша існуюча сьогодні технологія по виявленню проблем ...
  • Галузі використання боді-сканерів 

    Романюк, Олександр; Бажан, Вікторія; Михайлов, Павло; Чехместрук, Роман (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Використання боді сканерів в медицині дозволяє виявити понад 700 генетичних захворювань; створювати індивідуальні протези; виготовляти зубні імплантати; оцінювати стан шкіри від зморшок і пігментації до меланом для раннього ...
  • Використання нейронних мереж для обробки та розпізнавання зображень 

    Романюк, Олександр; Найдюк, Валерія (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    За допомогою алгоритмів глибокого навчання та нейронних мереж можна навчити розпізнавати, обробляти та інтерпретувати зображення так, як це потрібно для певного завдання. Прогрес у впровадженні обробки зображень на основі ...
  • Порівняльний аналіз графічних редакторів для створення векторних зображень 

    Романюк, Олександр; Маренко, Дана (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Було проведено аналіз графічних редакторів для створення векторних зображень, який показав, що можливим вибором для початківця буде редактор Inkscape, оскільки він безкоштовний та має простий інтерфейс. Професіоналам ...
  • Порівняльний аналіз технології трасування променів і растеризації 

    Романюк, Олександр; Кагальняк, Руслан (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Технологія трасування променів дозволяє створювати значно реалістичніше освітлення у тривимірних сценах порівняно з растеризацією. Проте, технологія RTX досить вимоглива до апаратного забезпечення, тому растеризація досі ...
  • Аналіз АРІ OpenGL 

    Захарчук, Максим; Романюк, Оксана (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    OpenGL є одним з універсальних і зручних засобів, що допомагає в роботі з двовимірним і тривимірним простором. Його головні переваги над іншими API – зручність, простота, стабільність, багатоплатформеність та простота у ...
  • Порівняльний аналіз DirectX11 і DirectX12 

    Романюк, Олександр; Захарчук, Максим (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    DirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального ...
  • Особливості комп’ютерної технології Unreal Engine 5 

    Романюк, Олександр; Ковтун, Богдан; Денисюк, Алла (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    DirectX12 на відмінну від DirectX11: підтримує використання нових архітектур відеокарт та нових технологій обробки даних, забезпечує більш високу продуктивність, швидкість обробки даних, оптимізацію роботи центрального ...
  • Аналіз останніх зловмисних дій у кіберпросторі 

    Романюк, Олександр; Борисова, Катерина (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Безпека даних наразі залежить від захисту процесів, інформації та діяльності в кіберпросторі. Відсутність заходів кібербезпеки може призвести до порушення конфіденційності
  • Використання морфологічного антиаліайзингу для покращення якості зображень 

    Романюк, Олександр; Ковтун, Богдан (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Морфологічний антиаліайзинг (MLAA) і покращена версія SMAA Enhanced Subpixel Morphological Antialiasing (вдосконалене субпіксельне морфологічне згладжування) є сучасними алгоритмами згладжування. Вони широко використовуються ...
  • Порівняльний аналіз баз даних SQL та NOSQL 

    Романюк, Оксана; Денисюк, Алла; Марущак, Артем; Шмалюх, Владислав (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    NoSQL підходять для зберігання великих обсягів неструктурованої інформації; забезпечують ефективну роботу з використанням хмарних технологій; за умови розробки системи за agile методами, не потребують складних підготовчих ...
  • Використання гексагонального растру в комп’ютерних іграх 

    Панфілова, Юлія; Романюк, Олександр; Мельник, Олександр (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    У зв’язку з широким розповсюдженням застосування гексагонів, важливим є встановлення основних переваг та можливостей їх використання не тільки в комп’ютерних іграх, а й різноманітній техніці.
  • Розробка мобільного додатку для контролю фінансових витрат 

    Романюк, Олександр; Добровольська, Софія; Денисюк, Алла (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Для розробки мобільного додатку для контролю фінансових витрат використовуються база даних у реальному часі, математичні формули для розрахунків у відсотках, алгоритми та структури даних.
  • Особливості використання програмного забезпечення «After Efects» 

    Романюк, Олександр; Кучерявий, Ігор; Романюк, Оксана (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Adobe After Effects – програма для створення композицій, різних цифрових візуальних ефектів та анімацій, редагування динамічних зображень і відео, розроблена компанією Adobe Systems. Використовується для створення рекламних ...
  • Нововведення в програмному забезпеченні «Blender» 

    Романюк, Олександр; Станіславенко, Євген; Романюк, Оксана (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Blender – це професійне та відкрите програмне забезпечення для створення тривимірної комп’ютерної графіки, що включає в себе засоби моделювання, скульптування, анімації, симуляції, рендеринга та монтажу відео зі звуком, ...
  • Особливості реалізації програмного забезпечення для соціальної мережі 

    Черноволик, Галина; Уманець, Олексій (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Розробляється програмне забезпечення для соціальної мережі. Цей додаток дасть змогу людям з усіх куточків світу ділитись своїми фотографіями, оцінювати фотографії інших та шукати нові знайомства. Нові дописи користувачів ...
  • Підходи до підвищення складності ігрових рівнів 

    Романюк, Оксана; Романюк, Олександр (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Залежно від різновиду гри, підходи до складності ігрових рівнів відрізняються. Однак загальною залишається тенденція поступового зростання складності ігрового рівня відповідно до зростання навичок гравця.
  • Аналіз моделі Лебедєва для аналітично-сіткової апроксимації BRDF 

    Романюк, Олександр; Чан, Аліна; Денисюк, Алла (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Модель Лебедєва є ефективною у процесі відтворення поверхні матеріалів завдяки узгодженню між фізичною коректністю ДФВЗ, параметрами моделі освітлення й об’ємами даних в табличному представленні. Обмеженнями даної моделі ...
  • Розробка засобів програмного додатку для розпізнавання обличчя людини 

    Хошаба, Олександр; Войтко, Вікторія; Штокал, Сергій (Житомирська політехніка, 2021-04-01)
    Для розпізнання обличчя існують такі перешкоди, як освітлення, позиція обличчя, емоції, вік, волосся, перекриття обличчя різними предметами, наприклад, маскою чи окулярами. В час пандемії для стримання розповсюдження ...

View more