Провідні засади педагогічної системи професора П. О. Андрійчука
Leading principles of pedagogical system of professor P. О. Andriychuk
Автор
Сідлецька, Т. І.
Sidletska T. I.
Дата
2018Metadata
Показать полную информациюCollections
- Наукові роботи каф. ФГН [162]
- Наукові роботи каф. СПН [678]
Аннотации
В статті розкриваються провідні теоретико-методологічні принципи педагогічної системи професора П. О. Андрійчука в аспекті сучасних тенденцій музичної педагогіки. Leading open up in the article theory-methodology principles of the pedagogical system of open up in the article professor P. О. Andriychuk in the aspect of modern tendencies of musical pedagogics.
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19725
Открыть
Связанные элементы
Просмотр элементов, связанных по названию, автору, создателю или теме.
-
Методологічний концепт комунікативного підходу в освіті та педагогіці
Прищак, М. Д.; Прыщак, Н. Д.; Pryschak, M. D. (ВНТУ, 2012)Зроблена спроба означення комунікативного підходу як важливого методологічного принципу освіти та педагогіки. Увага акцентується на аналізі комунікації як онтологічної, телеологічної та аксіологічної основи розвитку ... -
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики
Кирилащук, Світлана Анатоліївна; Кирилащук, Светлана Анатольевна; Kyrylashchuk, S. A. (Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2010)У дисертації визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики; розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. ... -
Педагогічні умови формування інженерного мислення студентів технічних університетів у процесі навчання вищої математики
Кирилащук, Світлана Анатоліївна; Кирилащук, Светлана Анатольевна; Kyrylashchuk, S. A. (Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2010)У дисертації визначено педагогічні умови формування у студентів технічних університетів інженерного мислення (ІМ) під час навчання вищої математики; розроблено модель процесу формування ІМ студентів технічних університетів. ...