Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.date.accessioned2018-03-13T18:20:45Z
dc.date.available2018-03-13T18:20:45Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Модернізація структури та змісту курсу вищої математики на засадах компетентнісного підходу [Текст] / І. В. Хом’юк // Сучасна освіта та інтеграційні процеси : збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції, м. Краматорськ, 22-23 листопада 2017 р. – Краматорськ : ДГМА, 2017. – С. 215-218.uk
dc.identifier.isbn978-966-379-817-2
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19778
dc.description.abstractВ статті визначено, основні напрямки застосування компетентнісного підходу до вивчення фундаме-нтальних дисциплін, зокрема вищої математики, серед яких створення умов для творчої дослідницької роботи студентів, проблемних ситуацій, здійснення структурування тем навчального матеріалу з виходом на між- предметні зв’язки та інші.uk
dc.description.abstractIn the article the basic directions of kompetentnosnogo approach to study basic science, including the creation of conditions for creative research work of students, problem situations, implementation struktirovaniya those with access to educational material for interdisciplinary communication and others.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДонбаська державна машинобудівна академіяuk
dc.relation.ispartofСучасна освіта та інтеграційні процеси: збірник наукових праць міжнародної науково-методичної конференції : 215-218.uk
dc.titleМодернізація структури та змісту курсу вищої математики на засадах компетентнісного підходуuk
dc.typeArticle
dc.identifier.bbc74.58
dc.identifier.udc378.1


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію