Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБерезюк, О. В.uk,ru
dc.contributor.authorBereziuk, O. V.en
dc.date.accessioned2018-03-17T12:43:04Z
dc.date.available2018-03-17T12:43:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationБерезюк О. В. Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю [Текст] / О. В. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 21-26.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/19797
dc.description.abstractВ роботі проведено дослідження міжпредметних зв’язків у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілю. Дослідження проводились окремо в двох академічних групах з різним рівнем успішності, де студенти отримали оцінки за 100-бальною шкалою з різних дисциплін. Порівнювались результати успішності студентів при вивченні таких дисциплін: “Вища математика”, “Фізика”, “Правила дорожнього руху”, “Екологія та основи біобезпеки та біоетики” та дисциплін дисципліни циклу безпеки життєдіяльності: “Безпека життєдіяльності”, “Основи охорони праці”, “Цивільний захист та охорона праці в галузі”, “Охорона праці в робітничій професії”. Порівняння дисперсій різних вибірок виконано за критерієм Фішера. Визначення міцності міжпредметних зв’язків проведено методом кореляції. Доведено гіпотезу про однорідність різних вибірок та належність їх до однієї генеральної сукупності (майбутні фахівці радіотехнічного профілю) із 95%-ю достовірністю.uk
dc.description.abstractResearch of intersubject connections in the process of disciplines study of safety cycle of vital functions by the future specialists of radio engineering type is conducted. Researches were conducted separately in two academic groups with the different level of progress, where students got estimations by a 100-ball scale from different disciplines. The results of students progress were compared at the study of such disciplines: «Higher mathematics», «Physics», «Rules of road motion», «Ecology and bases of biosafety and bioethic» and disciplines of safety cycle of vital functions: «Safety of vital functions», «Basis of labour protection», «Civil defence and labour protection in industry», «Labour protection in a working profession». Dispersions comparison of different selections is executed after the Fisher criterion. Durability determination of intersubject connections is conducted by the method of correlation. A hypothesis is well-proven about homogeneity of different selections and belonging them to one general aggregate (future specialists of radio engineering type) with 95% authenticity.en
dc.language.isouk_UAuk
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/40
dc.subjectміжпредметні зв’язкиuk
dc.subjectбезпека життєдіяльностіuk
dc.subjectоснови охорони праціuk
dc.subjectкритерій Фішераuk
dc.subjectкоефіцієнт лінійної кореляціїuk
dc.subjectкритерій Стьюдентаuk
dc.subjectмежпредметные связиru
dc.subjectбезопасность жизнедеятельностиru
dc.subjectосновы охраны трудаru
dc.subjectкритерий Фишераru
dc.subjectкоэффициент линейной корреляцииru
dc.subjectкритерий Стьюдентаru
dc.subjectintersubject connectionsen
dc.subjectsafety of vital functionsen
dc.subjectbases of labour protectionen
dc.subjectFisher criterionen
dc.subjectcoefficient of linear correlationen
dc.subjectStudent criterionen
dc.titleМіжпредметні зв’язки у процесі вивчення дисциплін циклу безпеки життєдіяльності майбутніми фахівцями радіотехнічного профілюuk
dc.title.alternativeМежпредметные связи в процессе изучения дисциплин цикла безопасности жизнедеятельности будущими специалистами радиотехнического профиляru
dc.title.alternativeIntersubject connections in the process of disciplines study of safety cycle of vital functions by future specialists of radio engineering typeen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.14.015.62
dc.relation.referencesТипова навчальна програма нормативної дисципліни «Безпека життєдіяльності» для вищих навчальних закла-дів. – К. : МОНМСУ, 2011. – 18 .uk
dc.relation.referencesТипова навчальна програма нормативної дисципліни «Основи охорони праці» для вищих навчальних закладів. – К. : МОНМСУ, 2011. – 11uk
dc.relation.referencesТипова навчальна програма нормативної дисципліни «Охорона праці в галузі» для вищих навчальних закладів. – К. : МОНМСУ, 2011. – 15 с.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Безпека життєдіяльності : навчальний посібник / О. В. Березюк, М. С. Лемешев. – Вінниця : ВНТУ, 2011.– 204 с.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. В. Основи охорони праці : навчальний посібник / О. В. Кобилянський, М. С. Лемешев, О. В. Березюк. – Вінниця : ВНТУ, 2010.– 188 с.uk
dc.relation.referencesЛемешев М. С. Основи охорони праці для фахівців радіотехнічного профілю : навчальний посібник / М. С. Лемешев, О. В. Березюк. – Вінниця : ВНТУ, 2007.– 108 с.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Охорона праці в галузі радіотехніки : навчальний посібник / О. В. Березюк, М. С. Лемешев. –Вінниця : ВНТУ, 2009.– 159 с.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Комп’ютерна програма для тестової перевірки рівня знань студентів / О. В. Березюк, М. С. Лемешев, І. В. Віштак // Тези науково-технічної конференції студентів, магістрів та аспірантів «Інформатика, управління та штучний інтелект», 26-27 листопада 2014 р. – Харків : НТУ «ХПІ», 2014. – С. 7.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Застосування комп’ютерних технологій під час вивчення студентами дисциплін циклу безпеки життєдіяльності / О. В. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2016. – No 1. – С. 6–10.uk
dc.relation.referencesБерезюк О. В. Використання віртуального лабораторного стенда для проведення лабораторної роботи «Дос-лідження ефективності освітлення у виробничих приміщеннях» / О. В. Березюк // Педагогіка безпеки. – 2017. – No 1. –С. 35–39.uk
dc.relation.referencesКовальчук Л. Міжпредметні зв’язки у процесі вивчення хімії в загальноосвітній школі / Л. Ковальчук, І. Когут // Вісник Львівського університету. Cерія педагогічна. – 2008. – Вип. 23. – С. 80–89.uk
dc.relation.referencesКобилянський О. В. Міжпредметні зв’язки та особливості викладання безпеки життєдіяльності бакалаврам економічного спрямування / О. В. Кобилянський // Вісник Вінницького політехнічного інституту. – 2009. – No 6. –С. 114–120.uk
dc.relation.referencesШукалюк Г. П. Міжпредметні зв'язки на уроках охорони праці / Г. П. Шукалюк // Профтехосвіта.– 2016. –No 4 (88). – С. 40–42.uk
dc.relation.referencesХом’юк І. В. Система формування професійної мобільності майбутніх інженерів машинобудівної галузі : ав-тореф. дис. на здобуття наук. ступеня докт. пед. наук : спец. 13.00.04 «Теорія і методика професійної освіти» / І. В. Хом’юк. – К., 2012. – 38 с.uk
dc.relation.referencesНемов Р. С. Психология. В 3 кн. : учеб. для студ. высш. пед. учеб. завед. / Р. С. Немов. – Кн. 3 : Психодиагно-стика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. – М. : Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 1998. – 632 с.ru
dc.relation.referencesМетоды исследований и организация экспериментов / под ред. проф. К. П. Власова. – Х. : Гуманитарный центр, 2002. – 256 с.ru
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-2-21-26


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію