Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorГуменюк, В. С.uk
dc.date.accessioned2018-09-19T18:40:09Z
dc.date.available2018-09-19T18:40:09Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationГуменюк В. С. Теоретичні основи управління прибутком підприємств [Електронний ресурс] / В. С. Гуменюк // Інфраструктура ринку. – 2018. – № 20. – С. 51-55. – Режим доступу: http://www.market-infr.od.ua/journals/2018/20_2018_ukr/11.pdf.uk
dc.identifier.issn2519-2868
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22649
dc.description.abstractУ статті досліджено особливості поняття управління прибутком. Окреслено роль прибутку у діяльності підприємства та головні завдання управління ним. Розглянуто основні типи орієнтацій підприємств на прибуток. Систематизовано ключові складники системи управління прибутком в умовах високого рівня конкуренції. Наведено заходи для підвищення рівня прибутку підприємстваuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk
dc.relation.ispartofІнфраструктура ринку, 20 : 51-55.uk
dc.subjectприбутокuk
dc.subjectуправління прибуткомuk
dc.subjectрентабельністьuk
dc.subjectсистема управління прибуткомuk
dc.subjectефективністьuk
dc.titleТеоретичні основи управління прибутком підприємствuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc338.58:65.014


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію