dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д. | ru |
dc.date.accessioned | 2018-10-18T06:47:59Z | |
dc.date.available | 2018-10-18T06:47:59Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Розвиток освітніх підходів: спроба системного аналізу [Текст] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – С. 28-34. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-746-9 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22835 | |
dc.description.abstract | Проаналізовано підходи в освіті. Визначено позитивні сторони та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Досліджено роль комунікативного підходу як методологічного чинника становлення парадигми освіти України. Визначено роль системного підходу в формуванні як підходів в освіті так і освіти в цілому. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | педагогіка | uk |
dc.subject | філософські парадигми освіти | uk |
dc.subject | підходи в освіті | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | pedagogy | en |
dc.subject | philosophical paradigms of education | en |
dc.subject | approaches in education | en |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | педагогика | ru |
dc.subject | философские парадигмы образования | ru |
dc.subject | подходы в образовании | ru |
dc.title | Розвиток освітніх підходів: спроба системного аналізу | uk |
dc.title.alternative | Development of educational approaches: an attempt of system analysis | en |
dc.title.alternative | Развитие образовательных подходов: попытка системного анализа | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73:101 | |