Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПрищак, М. Д.uk
dc.contributor.authorPryschak, M. D.en
dc.contributor.authorПрыщак, Н. Д.ru
dc.date.accessioned2018-10-18T06:47:59Z
dc.date.available2018-10-18T06:47:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПрищак М. Д. Розвиток освітніх підходів: спроба системного аналізу [Текст] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – С. 28-34.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-746-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22835
dc.description.abstractПроаналізовано підходи в освіті. Визначено позитивні сторони та недоліки особистісно орієнтованого та компетентнісного підходів. Досліджено роль комунікативного підходу як методологічного чинника становлення парадигми освіти України. Визначено роль системного підходу в формуванні як підходів в освіті так і освіти в цілому.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofЗнання. Освіта. Освіченість : збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.subjectосвітаuk
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectфілософські парадигми освітиuk
dc.subjectпідходи в освітіuk
dc.subjecteducationen
dc.subjectpedagogyen
dc.subjectphilosophical paradigms of educationen
dc.subjectapproaches in educationen
dc.subjectобразованиеru
dc.subjectпедагогикаru
dc.subjectфилософские парадигмы образованияru
dc.subjectподходы в образованииru
dc.titleРозвиток освітніх підходів: спроба системного аналізуuk
dc.title.alternativeDevelopment of educational approaches: an attempt of system analysisen
dc.title.alternativeРазвитие образовательных подходов: попытка системного анализаru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.013.73:101


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію