Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorГладка, Д. О.uk
dc.date.accessioned2018-11-30T19:34:55Z
dc.date.available2018-11-30T19:34:55Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЄпіфанова І. Ю. Інноваційний маркетинг в діяльності підприємств [Текст] / І. Ю. Єпіфанова, Д. О. Гладка // Підприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства : тези I Міжнародної науково-практичної конференції, 8-9 листопада 2018 р. – Житомир, 2018. – С. 80-84.uk
dc.identifier.isbn978-966-683-511-9
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22945
dc.description.abstractСистематизовано підходи до визначення сутності інноваційного маркетингу. Подано авторське визначення інноваційного маркетингу. Визначено основні види інноваційного маркетингу.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherЖитомирський державний технологічний університетuk
dc.relation.ispartofПідприємницька модель економіки та управління розвитком підприємства : тези I Міжнародної науково-практичної конференції, 8-9 листопада 2018 р. : 80-84.uk
dc.subjectінноваційний маркетингuk
dc.subjectтрейд-маркетингuk
dc.subjectвірусний маркетингuk
dc.subjectінноваціїuk
dc.titleІнноваційний маркетинг в діяльності підприємствuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc005.591.3


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію