Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКовальський, В. П.uk
dc.contributor.authorЛисій, Г. І.uk
dc.date.accessioned2018-12-18T13:58:32Z
dc.date.available2018-12-18T13:58:32Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationКовальський В. П. Комплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладів [Електронний ресурс] / В. П. Ковальський, Г. І. Лисій // Молодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р. : збірник матеріалів. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-734-6
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/22986
dc.description.abstractВізуальне сприйняття архітектури дорослими і дітьми докорінно відрізняється. При цьому архітектор, створюючи просторове середовище, близьке дитині за кольором, масштабом, формою, покликане втілити всі вимоги психологів і педагогів в галузі дитячого сприйняття. Це оточення повинно бути зрозумілим і цікавим дитині, нести в собі інформативні і естетичні властивості.uk
dc.description.abstractThe visual perception of architecture by adults and children is fundamentally different. At the same time, the architect, creating a spatial environment, close to the child in color, scale, form, designed to translate all the requirements of psychologists and educators in the field of child perception. This environment should be clear and interesting to the child, carry informative and aesthetic properties.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМолодь в науці: дослідження, проблеми, перспективи (МН-2018), 02 січня-06 червня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/mn/mn2018/paper/view/3693
dc.subjectформаuk
dc.subjectінтер’єрuk
dc.subjectколірuk
dc.subjectдитячий дошкільний закладuk
dc.subjectformen
dc.subjectcoloren
dc.subjectinterioren
dc.subjecteducational institutionen
dc.titleКомплексні принципи формування архітектурно-планувальних рішень дошкільних навчальних закладівuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc747


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію