Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, І. В.uk
dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-12T19:59:01Z
dc.date.available2019-01-12T19:59:01Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationХом’юк І. В. Інтелектуальні вміння як складова математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / І. В. Хом’юк, В. В. Хом’юк // Розвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс–2018» : матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м. Суми). – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – Т. 1. – С. 145-146.uk
dc.identifier.isbn978–617–7487–39–4
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23123
dc.description.abstractВ статті розглянуто інтелектуальні вміння як складову математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, інтелектуальне вміння як систему розумових дій, яка складається з логічних мисленнєвих операцій (прийомів), сприяє міцному засвоєнню знань та розвитку інтелектуальних здібностей особистості. З’ясовано, що необхідними компонентами процесу формування інтелектуальних умінь особистості є набуті знання, уміння, навички з одного боку, а з іншого – здібності і задатки людини.uk
dc.description.abstractThe article considers intellectual skills as a component of mathematical competence of future engineers. It has been determined that intellectual ability as a system of mental actions, consisting of logical thinking operations (techniques), promotes a strong learning of knowledge and development of intellectual abilities of the individual. It was found out that the necessary components of the process of formation of intellectual abilities of the individual are the acquired knowledge, skills, skills on the one hand, and on the other - the abilities and goals of man.en
dc.description.abstractВ статье рассмотрены интеллектуальные умения как составляющую математической компетентности будущих инженеров. Определено, интеллектуальное умение как систему умственных действий, которая состоит из логических мыслительных операций (приемов), способствует прочному усвоению знаний и развития интеллектуальных способностей личности. Установлено, что необходимыми компонентами процесса формирования интеллектуальных умений личности является приобретенные знания, умения, навыки с одной стороны, а с другой - способности и задатки человека.ru
dc.language.isoukuk
dc.publisherСумський державний педагогічний університет імені А. С. Макаренкаuk
dc.relation.ispartofматеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м. Суми) : у 2 томах. Т. 1 . – Суми : ФОП Цьома С. П., 2018. – 145-146.
dc.relation.ispartofРозвиток інтелектуальних умінь і творчих здібностей учнів та студентів у процесі навчання дисциплін природничо-математичного циклу «ІТМ*плюс–2018» : матеріали ІІІ Міжнародної науково-методичної конференції (8-9 листопада 2018 р., м. Суми). Т. 1 : 145-146.uk
dc.subjectвища математикаuk
dc.subjectінтелектуальні вмінняuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectмайбутній інженерuk
dc.titleІнтелектуальні вміння як складова математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.title.alternativeIntellectual skills as a component of mathematical competence of future engineersen
dc.title.alternativeИнтеллектуальные умения как составляющая математической компетентности будущих инженеровru
dc.typeThesis
dc.identifier.udc371.32:51+378.14:371.32:[51+53] (08)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію