Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorХом'юк, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-13T15:41:20Z
dc.date.available2019-01-13T15:41:20Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationХом’юк В. В. Стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників [Текст] / В. В. Хом’юк // Міжнародний науковий журнал «Педагогіка безпеки». – Вінниця : ВНТУ, 2017. – Вип. 2. – С. 35–44.uk
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23126
dc.description.abstractВ статті проаналізовано стан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівників. В процесі констатувального етапу педагогічного експерименту, на діагностично-актуалізаційному етапі формування математичної компетентності здійснено апробацію критеріїв сформовано-сті математичної компетентності, з’ясовано, що саме предметна мотивація та предметна адаптація лежать в основі мотиваційно-діяльнісного компоненту математичної компетентності. З урахуванням визначених критеріїв і показників було розроблено методики сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів. Визначено, що уміння студентів застосовувати набуті знання у процесі розв’язування стандартних і нестандартних завдань; знаходити варіативні способи використання знань; уміння комбінувати новий спосіб діяльності з уже відомих будуть ускладнюватись низьким рівнем шкільної підготовки, крім того, висока інформативність курсу вищої математики також, накладає свій відбиток на процес формування математичної компетентності. Автором визначені рангова та кількісна оцінки: сформованості гнучкості знань з математич-них дисциплін (умінь самостійного розв’язування задач різного характеру), вміння самостійно обирати матема-тичну технологію розв’язування різних класів задач, оцінка дієвості та мобільності математичних знань. Наве-дено результати констатувального зрізу сформованості математичної компетентності за визначеними критеріями.uk
dc.description.abstractThe article analyzes the state of formation of mathematical competence of future engineers-machine builders. In the process of determining the stage of the pedagogical experiment, at the diagnostic-actualization stage of the formation of mathematical competence, the approbation of the criteria for the formation of mathematical competence was made, it was found that it is precisely the objective motivation and subject adaptation that underlie the motivation-activity component of mathematical competence. Taking into account certain criteria and indicators, the methods of formation of mathematical competence of future engineers were determined. It is determined that the students' ability to apply acquired knowledge in the process of solving standard and non-standard tasks; find variational ways of using knowledge; the ability to combine a new way of activities from the already known will be complicated by the low level of school preparation, in addition high informative course of higher mathematics also affects the process of forming mathematical competence. The author deter-mined the rank and number of estimates: the formation of the flexibility of knowledge of mathematical disciplines (the ability to independently solve problems of different nature), the ability to independently choose the correspondence of mathemati-cal technology to the solution of different classes of problems, evaluation of the efficiency and mobility of mathematical knowledge. The results of the assertive cut of the formation of mathematical competence according to the determined crite-ria are given.en
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 35–44.uk
dc.subjectінженер-машинобудівникuk
dc.subjectконстатувальний експериментuk
dc.subjectкритеріїuk
dc.subjectматематична компетентністьuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectпредметна мотиваціяuk
dc.subjectengineer-machine builderen
dc.subjectstaging experimenten
dc.subjectcriteriaen
dc.subjectmathematical competenceen
dc.subjectindicatorsen
dc.subjectobjective motivationen
dc.titleСтан сформованості математичної компетентності майбутніх інженерів-машинобудівниківuk
dc.title.alternativeStatus of mathematic competence for future engineering mechanism buildersen
dc.typeArticle
dc.identifier.udc378.147
dc.relation.referencesБоев О. Тенденции математической подготовки инженеров / О. Боев, О. Имас // Высшее образование в России. – 2005. – No 4. – С. 15–22.ru
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Критерії, показники та рівні оцінювання сформованості складових математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк // International scientific professional periodical journal «THE UNITY OF SCIENCE» / publishing office Friedrichstrabe 10 – Vienna – Austria, 2015. – P. 29–31.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Предметна мотивація як засіб забезпечення математичної компетентності / В. В. Хом’юк // Су-часні інформаційні технології та інноваційні методики навчання у підготовці фахівців: методологія, теорія, досвід, про-блеми : зб. наук. пр. – Вип. 38. ; редкол.: І. А. Зязюн (голова) та ін. – Київ-Вінниця : ТОВ фірма «Планер», 2014. –С. 459–464.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Мотив як умова формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк // Інноваційний розвиток вищої освіти: глобальний та національний виміри змін : матеріали міжнародної науково-практичної конференції, том 1 (Суми, 4-5 березня 2014 року). – Суми : Вид-во СумДПУ ім. А. С. Макаренка, 2014. –С. 301–304.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Моніторинг математичних здібностей студентів-першокурсників технічного внз / В. В. Хом’юк // Тези доповідей ХІ Міжнародної науково-практичної конференції «Військова освіта і наука: сьогодення та майбутнє» [Текст] ; за заг. редакцією В. В. Балабіна. —К. : ВІКНУ, 2015. – С. 82.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Розвиваючі логічні завдання з вищої математики як інструмент реалізації моніторингу навчаль-них досягнень майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк, І. В. Хом’юк // Теоретико-методичні основи розвитку освіти і управ-ління навчальними закладами : матеріали І Всеукраїнської науково-методичної веб-конференції (23 грудня 2015 року, м. Херсон) : в 2 ч. / за ред. Кузьменка В. В., Слюсаренко Н. В. – Херсон : КВНЗ «Херсонська академія неперервної осві-ти», 2015. – Ч. ІІ. – С. 169–173.uk
dc.relation.referencesМанько В. М. Дидактичні умови формування у студентів професійно-пізнавального інтересу до спеціальних дисциплін. // Соціалізація особистості : зб. наук. пр. Національного педагогічного університету ім. М. Драгоманова. – К. : Логос, 2000. – Вип. 2. – С. 153–161.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Шкільна математична освіта в Україні та за кордоном в контексті формування математичної компетентності майбутніх інженерів / В. В. Хом’юк // Науковий вісник Кременецької обласної гуманітарно-педагогічної академії ім. Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка ; за заг. ред. Ломаковича А. М., Бенери В. Є. – Кременець : ВЦ КОГПА ім. Тараса Шевченка, 2017. – Вип. 8. – С.183–191.uk
dc.relation.referencesХом’юк В. В. Оцінювання рівня сформованості операційно-технологічного компоненту математичної компе-тентності майбутнього інженера / В. В. Хом’юк // Засоби і технології сучасного навчального середовища: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції, м. Кіровоград, 27-28 травня 2016 р. / Відповідальний редактор: С.П.Величко – Кіровоград : ПП «Ексклюзив-Систем», 2016. – С. 59–61.uk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-2-35-44


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію