Формування міждисциплінарної інформаційно-математичної компетентності майбутніх інженерів
Автор
Бондаренко, З. В.
Кирилащук, С. А.
Черновлик, Г. О.
Миронюк, В. В.
Дата
2014Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ВМ [650]
Анотації
В статті обґрунтована необхідність перегляду ключових понять як «математична компетентність», «інформаційна компетентність» для інженерів і введення нового базового поняття «міждисциплінарна інформаційно-математична компетентність». Виділено основні компоненти міждисциплінарної інформаційно-математичної компетентності майбутніх інженерів в процесі навчання. На конкретному прикладі відображена можливість розвинення основних складових умінь та навичок, що характеризують міждисциплінарну інформаційно-математичну компетентність. В статье обоснована необходимость пересмотра ключевых понятий таких как «математическая компетентность», «информационная компетентность» для инженеров и введения нового базового понятия «междисциплинарная информационно-математическая компетентность». Выделены основные компоненты междисциплинарной информационно - математической компетентности будущих инженеров в процессе обучения.. На конкретном примере отображенна возможность развития основных умений и навыков, которые характеризуют междисциплинарную информационно математическую компетентность. The paper substantiates the need to review the key concepts as «mathematical competence», «information competence» for the humanities and the introduction of a new basic concept of «interdisciplinary information and mathematical competence». The basic components of are ed informatively mathematical to the competence of future engineers in the process of studies. On the concrete offered example the represented possibility of rozvinennya of basic component abilities and skills which characterize mizhdisciplinarnu informatively mathematical competence.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23468