Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorБондаренко, З. В.uk
dc.contributor.authorКирилащук, С. А.uk
dc.contributor.authorЧерновлик, Г. О.uk
dc.contributor.authorМиронюк, В. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-28T09:42:08Z
dc.date.available2019-01-28T09:42:08Z
dc.date.issued2014
dc.identifier.citationФормування міждисциплінарної інформаційно-математичної компетентності майбутніх інженерів [Текст] / З. В. Бондаренко, С. А. Кирилащук, Г. О. Черноволик, В. В. Миронюк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. – 2014. – № 3. – С. 43-51.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23468
dc.description.abstractВ статті обґрунтована необхідність перегляду ключових понять як «математична компетентність», «інформаційна компетентність» для інженерів і введення нового базового поняття «міждисциплінарна інформаційно-математична компетентність». Виділено основні компоненти міждисциплінарної інформаційно-математичної компетентності майбутніх інженерів в процесі навчання. На конкретному прикладі відображена можливість розвинення основних складових умінь та навичок, що характеризують міждисциплінарну інформаційно-математичну компетентність.uk
dc.description.abstractВ статье обоснована необходимость пересмотра ключевых понятий таких как «математическая компетентность», «информационная компетентность» для инженеров и введения нового базового понятия «междисциплинарная информационно-математическая компетентность». Выделены основные компоненты междисциплинарной информационно - математической компетентности будущих инженеров в процессе обучения.. На конкретном примере отображенна возможность развития основных умений и навыков, которые характеризуют междисциплинарную информационно математическую компетентность.ru
dc.description.abstractThe paper substantiates the need to review the key concepts as «mathematical competence», «information competence» for the humanities and the introduction of a new basic concept of «interdisciplinary information and mathematical competence». The basic components of are ed informatively mathematical to the competence of future engineers in the process of studies. On the concrete offered example the represented possibility of rozvinennya of basic component abilities and skills which characterize mizhdisciplinarnu informatively mathematical competence.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherУманьський державний педагогічний університет ім. П. Тичиниuk
dc.relation.ispartofЗбірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини. № 3 : 43-51.uk
dc.subjectматематикаuk
dc.subjectінформаційна технологіяuk
dc.subjectновий інтелектuk
dc.subjectміждисциплінарна інформаційно-математична компетентністьuk
dc.subjectmathematicsen
dc.subjectinformation technologyen
dc.subjectnew intelligenceen
dc.subjectinformation and interdisciplinary mathematical competenceen
dc.titleФормування міждисциплінарної інформаційно-математичної компетентності майбутніх інженерівuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc[517.9+004](075)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію