dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk, ru |
dc.contributor.author | Столяренко, Е. В. | ru |
dc.contributor.author | Stoliarenko, L. V. | en |
dc.contributor.author | Stoliarenko, O. V. | en |
dc.date.accessioned | 2019-01-31T09:46:27Z | |
dc.date.available | 2019-01-31T09:46:27Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2017. – Вип. 49. – С. 148-152. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23632 | |
dc.description.abstract | У статті порушено проблему виявлення гуманістичних пріоритетів, виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді та проаналізовано особливості їх формування. Визначено: важливість ціннісних орієнтацій у структурі особистості, а також здійснено їх класифікацію залежно від соціокультурних і економічних умов; їх вплив на професійне становлення молодої людини. | uk |
dc.description.abstract | В статье рассматриваются проблемы определения гуманистических ценностных ориентаций учащейся молодежи в современных условиях и сделана попытка анализа особенностей их воспитания. Определено: важность ценностных ориентаций в структуре личности, а также представлена их классификация, определяющаяся социокультурными и экономическими условиями; их влияние на профессиональное становление современной молодежи. | ru |
dc.description.abstract | In the times of social instability and spiritual crisis the formation of the youth humanistic values has become an urgent educational problem. Being the interaction mechanisms between an individual and the society, these values motivate human activity; determine both the nature of relationships in the society and human behavior. The article deals with the students` humanistic value orientations in modern conditions. An attempt is made to analyze the characteristics of their formation. It defines the importance of value orientations in contemporary society, their classification which is determined by the socio-cultural and economic conditions; their influence on the professional development of modern youth. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Вип. 49 : 148-152. | uk |
dc.relation.ispartofseries | Педагогіка і психологія | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | гуманістичні цінності | uk |
dc.subject | соціалізація | uk |
dc.subject | соціально-культурні умови розвитку особистості | uk |
dc.subject | виховання студентської та учнівської молоді. | uk |
dc.subject | ценностные ориентации | ru |
dc.subject | гуманистические ценности | ru |
dc.subject | социализация | ru |
dc.subject | социально-культурные условия развития личности | ru |
dc.subject | воспитание учащейся молодежи | ru |
dc.subject | value orientations | en |
dc.subject | humanistic values | en |
dc.subject | socialization | en |
dc.subject | social and
cultural conditions of personal development | en |
dc.subject | education of students | en |
dc.title | Виявлення гуманістичних пріоритетів ціннісної структури особистості сучасної молодої людини | uk |
dc.title.alternative | Определение гуманистических приоритетов ценностной структуры личности современного молодого человека | ru |
dc.title.alternative | The determining of humaistic priorities within the modern young person’s value structure | en |
dc.type | Article | |