Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk, ru
dc.contributor.authorСтоляренко, Е. В.ru
dc.contributor.authorStoliarenko, L. V.en
dc.contributor.authorStoliarenko, O. V.en
dc.date.accessioned2019-01-31T09:46:27Z
dc.date.available2019-01-31T09:46:27Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія "Педагогіка і психологія". – Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2017. – Вип. 49. – С. 148-152.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23632
dc.description.abstractУ статті порушено проблему виявлення гуманістичних пріоритетів, виховання ціннісних орієнтацій сучасної молоді та проаналізовано особливості їх формування. Визначено: важливість ціннісних орієнтацій у структурі особистості, а також здійснено їх класифікацію залежно від соціокультурних і економічних умов; їх вплив на професійне становлення молодої людини.uk
dc.description.abstractВ статье рассматриваются проблемы определения гуманистических ценностных ориентаций учащейся молодежи в современных условиях и сделана попытка анализа особенностей их воспитания. Определено: важность ценностных ориентаций в структуре личности, а также представлена их классификация, определяющаяся социокультурными и экономическими условиями; их влияние на профессиональное становление современной молодежи.ru
dc.description.abstractIn the times of social instability and spiritual crisis the formation of the youth humanistic values has become an urgent educational problem. Being the interaction mechanisms between an individual and the society, these values motivate human activity; determine both the nature of relationships in the society and human behavior. The article deals with the students` humanistic value orientations in modern conditions. An attempt is made to analyze the characteristics of their formation. It defines the importance of value orientations in contemporary society, their classification which is determined by the socio-cultural and economic conditions; their influence on the professional development of modern youth.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofНаукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Вип. 49 : 148-152.uk
dc.relation.ispartofseriesПедагогіка і психологіяuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectгуманістичні цінностіuk
dc.subjectсоціалізаціяuk
dc.subjectсоціально-культурні умови розвитку особистостіuk
dc.subjectвиховання студентської та учнівської молоді.uk
dc.subjectценностные ориентацииru
dc.subjectгуманистические ценностиru
dc.subjectсоциализацияru
dc.subjectсоциально-культурные условия развития личностиru
dc.subjectвоспитание учащейся молодежиru
dc.subjectvalue orientationsen
dc.subjecthumanistic valuesen
dc.subjectsocializationen
dc.subjectsocial and cultural conditions of personal developmenten
dc.subjecteducation of studentsen
dc.titleВиявлення гуманістичних пріоритетів ціннісної структури особистості сучасної молодої людиниuk
dc.title.alternativeОпределение гуманистических приоритетов ценностной структуры личности современного молодого человекаru
dc.title.alternativeThe determining of humaistic priorities within the modern young person’s value structureen
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію