Дослідження механізмів формування ціннісного ставлення до людини в моральній свідомості вихованця
Author
Столяренко, Ол. В.
Столяренко, О. В.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Abstract
Стаття присвячена дослідженню механізмів формування ціннісного ставлення до людини в моральній свідомості вихованця. Виявлено, що в індивідуальній свідомості відбувається складне перетворення зовнішніх впливів, пов`язаних з певними переживаннями, емоційним напруженням, усвідомленням того, що відбувається у відносинах з іншим, що найбільш цінне в них. На цій психологічній основі формуються ставлення особистості, які стають внутрішніми регуляторами вчинків, які пов`язані з активною позицією і діяльністю індивідів, які здійснюють саморегуляцію власної поведінки на користь гуманістичних цінностей. Статья посвящена исследованию механизмов формирования ценностного отношения к человеку в нравственном сознании воспитанника. Определено, что в индивидуальном сознании происходит сложное превращение внешних влияний, связанных с определенными переживаниями, эмоциональным напряжением, осознанием того, что происходит в отношениях с другим, что в них наиболее ценное. На таком психологическом основании формируются отношения личності, которые становятся внутренними регуляторами поступков, что связаны с активной позицией и деятельльностью индивидов, которые совершают саморегуляцию собственного поведения в пользу гуманистических ценностей. The article is devoted to the study of value-oriented attitude to a person formation mechanisms in moral consciousness of a learner. Individual consciousness is determined to be transforming due to external influences connected with certain experiences, emotional stresses and awareness of what is happening in relationships with others. This psychological basis plays a key role in the process of a personal attitude formation which in turn influences one`s behavior connected with a person`s active position and activity, behavior self-regulation in favor of humanistic values.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23637