Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.contributor.authorСтоляренко, Ол. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-31T10:17:10Z
dc.date.available2019-01-31T10:17:10Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationСтоляренко О. В. Дослідження особливостей гуманістичного виховання молоді в руслі антропоцентричних ідей [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Актуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка. – Дрогобич : Видавничий дім "Гельветика", 2018. – 2018. – Вип. 21, т. 2. – С. 173–176.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23640
dc.description.abstractСтаття присвячена обґрунтуванню важливості і дослідженню особливостей гуманістичного виховання молоді на базі антропоцентричних ідей. Запропонована антропоцентрична модель, яка опирається на розуміння сутності людини як відкритої системи, а також на положення про сутність виховання як створення середовища, максимально сприятливого для саморозвитку. Охарактеризовано антропологічні концепції виховання, представлено фрагмент дослідження процесу виховання ціннісного ставлення до людини у школярів, узагальнено результати експериментальної роботи.uk
dc.description.abstractСтатья посвящена обоснованию важности и изучению особенностей гуманистического воспитания молодежи на основе антропоцентрических идей. Предложена антропоцентрическая модель, в которой сущность человека понимается как отккрытая система, а воспитание - как создание среды, максимально благоприятной для саморазвития. Охарактеризованы антропологические концепции воспитания, представлен фрагмент исследования процесса воспитания ценностного отношения к человеку у учащихся, обобщены результаты экспериментальной работы.ru
dc.description.abstractThe article is devoted to youth`s humanistic education studies based on anthropocentric ideas and its important role in the modern world. Recent socio-cultural situation regards the formation of the basic humanistic values, teaching of a value-centered attitude to a person as the main factors. In the article the theoretical and methodical principles of humanistic education studies based on anthropocentric ideas are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels. Anthropological educational concepts are described in the article, a fragment of the study concerning the improving the pupils` level of a value-centered attitude to a person process is presented, the results of work are summarized.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДрогобицький державний педагогічний університет і́мені Івана Франкаuk
dc.relation.ispartofАктуальні питання гуманітарних наук : міжвузівський збірник наукових праць молодих вчених Дрогобицького державного педагогічного університету ім. І. Франка. Вип. 21, т. 2 : 173–176.uk
dc.subjectантропоцентризмuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectгуманістичне вихованняuk
dc.subjectгуманістичні цінностіuk
dc.subjectгуманна педагогікаuk
dc.subjectціннісне ставлення до людиниuk
dc.subjectсамооцінка готовності до активної гуманістичної діяльностіuk
dc.titleДослідження особливостей гуманістичного виховання молоді в руслі антропоцентричних ідейuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.034: 37.018.2


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію