Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorСтоляренко, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-01-31T10:18:04Z
dc.date.available2019-01-31T10:18:04Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationСтоляренко О. В. Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини [Текст] / О. В. Столяренко // Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти : монографія. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2017. – Кн. 1 : Людський вимір: історія, минуле і сучасність, розд. 1.2.3.5. – С. 243-262.uk
dc.identifier.isbn978-966-924-552-6
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23641
dc.description.abstractIn the monograph the theoretical and methodical principles of teaching a value- centered attitude to a person to secondary school pupils are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels; the historiography of the basic principles of the humanistic education development in terms of sociocultural, ideological and pedagogical aspects is outlined; the evolution of human knowledge based on the problem-genetic analysis of humanistic ideas in the history of national and foreign scientific research is investigated; the level of the psychological and pedagogical scientific studies, educational practice development and subsequently the peculiarities of teaching children and youth a value-centered attitude to a person and its role as the main factor of the education humanization process is investigated, the main principles of the humanistic transformations methodology in education is clarified.en_US
dc.description.abstractВ монографии научно обоснованы концептуальные методологические основания воспитания у школьников ценностного отношения к человеку. Представлена концептуальная научно-методическая структурно-функциональная модель и технология поэтапного формирования у учащихся ценностного отношения к человеку в гуманистической воспитательной системе. Предложены, обоснованы и внедрены в практику школы организационно-педагогические условия, усовершенствованы методические подходы решения выдвинутой проблемы.ru_RU
dc.description.abstractУ монографії науково обґрунтовано концептуальні методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальних середніх закладів освіти. Представлено розроблену концептуальну науково-методичну структурно-функціональну модель і технологію поетапного формування у школярів ціннісного ставлення до людини в гуманістично-орієнтованій виховній системі. Обґрунтовано й реалізовано організаційно-педагогічні умови, удосконалено методику розв`язання поставленої проблеми.uk_UA
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofВиховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспектиuk
dc.subjectціннісне ставлення до людиниuk
dc.subjectцінностіuk
dc.subjectбазові гуманістичні цінностіuk
dc.subjectособистісні цінностіuk
dc.subjectсуб`єктивні ціннісні ставленняuk
dc.subjectціннісні орієнтаціїuk
dc.subjectгуманізмuk
dc.subjectгуманізаціяuk
dc.subjectгуманітаризаціяuk
dc.subjectгуманістичне вихованняuk
dc.subjectвиховна система школиuk
dc.subjectструктурно-функціоuk
dc.titleНенасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людиниuk
dc.typeMonograph
dc.identifier.udc373.017.4-057.874


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію