dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-01-31T10:18:04Z | |
dc.date.available | 2019-01-31T10:18:04Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Столяренко О. В. Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини [Текст] / О. В. Столяренко // Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти : монографія. – Вінниця : ТОВ «Планер», 2017. – Кн. 1 : Людський вимір: історія, минуле і сучасність, розд. 1.2.3.5. – С. 243-262. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-924-552-6 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/23641 | |
dc.description.abstract | In the monograph the theoretical and methodical principles of teaching a value- centered attitude to a person to secondary school pupils are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept are developed on methodological, theoretical and practical levels; the historiography of the basic principles of the humanistic education development in terms of sociocultural, ideological and pedagogical aspects is outlined; the evolution of human knowledge based on the problem-genetic analysis of humanistic ideas in the history of national and foreign scientific research is investigated; the level of the psychological and pedagogical scientific studies, educational practice development and subsequently the peculiarities of teaching children and youth a value-centered attitude to a person and its role as the main factor of the education humanization process is investigated, the main principles of the humanistic transformations methodology in education is clarified. | en_US |
dc.description.abstract | В монографии научно обоснованы концептуальные методологические основания воспитания у школьников ценностного отношения к человеку. Представлена концептуальная научно-методическая структурно-функциональная модель и технология поэтапного формирования у учащихся ценностного отношения к человеку в гуманистической воспитательной системе. Предложены, обоснованы и внедрены в практику школы организационно-педагогические условия, усовершенствованы методические подходы решения выдвинутой проблемы. | ru_RU |
dc.description.abstract | У монографії науково обґрунтовано концептуальні методологічні основи виховання ціннісного ставлення до людини в учнів загальних середніх закладів освіти. Представлено розроблену концептуальну науково-методичну структурно-функціональну модель і технологію поетапного формування у школярів ціннісного ставлення до людини в гуманістично-орієнтованій виховній системі. Обґрунтовано й реалізовано організаційно-педагогічні умови, удосконалено методику розв`язання поставленої проблеми. | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Виховання у школярів ціннісного ставлення до людини: теоретичний та методичний аспекти | uk |
dc.subject | ціннісне ставлення до людини | uk |
dc.subject | цінності | uk |
dc.subject | базові гуманістичні цінності | uk |
dc.subject | особистісні цінності | uk |
dc.subject | суб`єктивні ціннісні ставлення | uk |
dc.subject | ціннісні орієнтації | uk |
dc.subject | гуманізм | uk |
dc.subject | гуманізація | uk |
dc.subject | гуманітаризація | uk |
dc.subject | гуманістичне виховання | uk |
dc.subject | виховна система школи | uk |
dc.subject | структурно-функціо | uk |
dc.title | Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини | uk |
dc.type | Monograph | |
dc.identifier.udc | 373.017.4-057.874 | |