Наукові видання каф. ІМ
Recent Submissions
-
Психолого-педагогічні аспекти розв`язання проблем, які виникають внаслідок російсько-української війни
(Publishing House “Baltija Publishing”, 2022)В даному розділі монографії доводиться теза про те, що складні проблеми, що виникають внаслідок гібридної російсько- української війни нашого часу потребують всебічного аналізу та врахування, насамперед, соціально-гуманітарних, ... -
Підготовка майбутніх фахівців до професійного саморозвитку в інформаційно-освітньому середовищі університету
(Іnternational Science Group, 2022)У статті акцентовано увагу на тому, що активізація самостійної навчально-пізнавальної діяльності майбутніх педагогів засобами інформаційно-комунікаційних технологій є системою взаємодії студента та навчального матеріалу ... -
Сучасні аспекти ціннісної педагогіки у вихованні особистості
(Mezinárodní Ekonomický Institut s.r.o., 2022)У розділі монографії розкривається сутність та доводиться необхідність планомірної, системної виховної роботи. Провідною характеристикою освітнього процесу повинна бути ціннісна педагогіка. Це зумовлено недооцінкою ... -
Педагогічні та соціально-політичні чинники формування інформаційного суспільства в руслі гуманістичної парадигми сталого розвитку
(Вінницький державний педагогічний університет імені Михайла Коцюбинського, 2020)Increasing development of information society, innovative development of education and science sets before the Ukrainian educational institutions the task of ensuring the favourable conditions for each person`s ... -
Підготовка майбутніх учителів до моделювання професійної діяльності та регуляції освітньої взаємодії з суб`єктами педагогічного процесу
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017) -
Цінності педагогічної професії у підготовці майбутнього вчителя
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2018) -
Важность формирования у учащихся толерантного сознания и воспитание гуманности
(Вінницький соціально-економічний інститут «Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна», 2016) -
Формування умінь толерантних міжособистісних взаємин у майбутнього учителя
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2016) -
Інтерактивна технологія формування умінь і навичок толерантної міжособистісної взаємодії у майбутніх учителів
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2015)У колективній монографії викладачів дисциплін педагогічного циклу Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського редставлені авторські технології навчання, виховання та взаємодії між ... -
Theoretical and Methodological Principles of Research Methods Teaching
(Społeczna Akademia Nauk, 2018)Capacity building in pedagogical research methods is positioned by researchers as crucial to global competitiveness. The pedagogies involved, however, remain under-researched and the peda-gogical culture ... -
Ціннісне ставлення до людини в загальній стратегії виховання особистості
(Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини, 2019)У монографії розглядаються теоретико-методичні засади виховання в учнів закладів загальної середньої освіти ціннісного ставлення до : життя, людей, природи, праці, власного фізичного здоров`я, природи тощо. Обгрунтовуються ... -
Передумови гуманістичної педагогіки як самостійної парадигми виховного процесу
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2019)У монографії викладено результати співпраці викладачів кафедри педагогіки і професійної освіти Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського та вчителів комунального закладу «Загальноосвітня ... -
A Student-centered Educational Approach Scientific Reasoning and Empirical Study at the Ukrainian Universities
(Publishing House «Baltija Publishing», 2019)The monograph describes the theoretical and practical aspects of the development of pedagogical science in Ukraine and the EU countries. There are distinguished the general issues on the history ... -
Самореалізація майбутнього вчителя в контексті готовності до інноваційної виховної діяльності
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2019) -
The professional development of the ukrainian university teachers in terms of the current european educational policy
(Sandomierz : «Baltija Publishing», 2018)Since the restoration of independence in Ukraine in 1991, much has changed with regard to higher education. Radical social and economic developments took place in the early 1990s and in subsequent years, university education ... -
Ненасильницький прогрес і миролюбна політика як прояви ціннісного і толерантного ставлення до людини
(Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського, 2017)In the monograph the theoretical and methodical principles of teaching a value- centered attitude to a person to secondary school pupils are scientifically proved; the scientific-methodical system and the research concept ... -
The content and methodology of organization of pilot experiment for multicultural education of foreign students
(ВНТУ, 2018)The research study is devoted to the issue of multicultural education of foreign students in Ukraine. Despite the increasing attention of scholars to this problem, its solution requires a substantial theoretical and practical ... -
Адаптація іноземних студентів в освітній простір України (на прикладі Вінницького національного технічного університету)
(Тернопільський національний технічний університет імені Івана Пулюя, 2012-04-26)The types of adaptation of foreign students are discussed. It is mentioned that getting involved into some different socio-cultural surroundings, a foreign student feels the necessity for adaptation due to different approaches. -
Організація навчального процесу вивчення англійської мови з використанням інформаційних технологій у вищих навчальних закладах
(Чернігівський національний педагогічний університет, 2011)The scheme of organization of educational process in the study of English with the use of information technologies in higher educational establishments is considered.