Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубенко, О. В.uk
dc.contributor.authorZubenko, O. V.en
dc.date.accessioned2019-03-13T13:32:38Z
dc.date.available2019-03-13T13:32:38Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationПсихологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні: збірник тез наукових робіт учасників міжнародної науково-практичної конференції (м. Львів, 24-25 серпня 2018 р). – Львів : ГО «Львівська педагогічна спільнота», 2018. – C. 96-99.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24068
dc.description.abstractПроблема якості освіти була і залишається актуальною як для науковців-теоретиків, так і для педагогів-практиків. Під впливом нових вимог суспільства до підготовки фахівців та загальної тенденції реформування української освіти робиться спроба визначити найраціональніші шляхи навчання та вдосконалити систему способів і принципів, що застосовуються, максимально наблизити навчальний процес до реальних вимог. Все це обумовлює необхідність впровадження сучасних освітніх технологій або вдосконалення і модернізацію вже існуючих.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherГромадська організація «Львівська педагогічна спільнота»uk
dc.relation.ispartofПсихологія та педагогіка сучасності: проблеми та стан розвитку науки і практики в Україні, м. Львів, 24-25 серпня 2018 р.uk
dc.subjectосвітня технологіяuk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectчинники інноваційних процесівuk
dc.subjectіншомовне спілкуванняuk
dc.subjectінформаційно-комунікаційні технологіїuk
dc.titleЗначення сучасних освітніх технологій у вивченні іноземної мовиuk
dc.typeThesis


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію