Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗубенко, О. В.uk
dc.date.accessioned2019-03-13T14:13:25Z
dc.date.available2019-03-13T14:13:25Z
dc.date.issued2012
dc.identifier.citationЗубенко О. В. Застосування методів активізації пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземних мов [Текст] / О. В. Зубенко // Матеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції "Іноземні мови у вищому навчальному закладі: теоретичні засади та прикладніас пекти, 10 квітня 2012 р. – Вінниця, 2012. – С. 57-59.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24074
dc.description.abstractМетоди активізації навчально-пізнавальної діяльності – це сукупність прийомів і способів психолого-педагогічного впливу на студентів, що спрямовані на розвиток у них творчого самостійного мислення, активізацію пізнавальної діяльності, формування творчих навичок та вмінь нестандартного розв`язання певних професійних проблем і вдосконалення навичок професійного спілкування.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинськогоuk
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-теоретичної конференції "Іноземні мови у вищому навчальному закладі: теоретичні засади та прикладніас пекти, 10 квітня 2012 р. : 57-59.uk
dc.subjectпізнавальна діяльністьuk
dc.subjectімітаційні та неімітаційні методиuk
dc.subjectпізнавальні ігриuk
dc.subjectнавчальні дискусіїuk
dc.subjectстимулюванняuk
dc.subjectуспіх у навчанніuk
dc.titleЗастосування методів активізації пізнавальної діяльності студентів у вивченні іноземних мовuk
dc.typeArticle


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію