dc.contributor.author | Дубова, Н. Б. | uk |
dc.contributor.author | Клеопа, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Крупський, Я. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2019-05-05T17:12:04Z | |
dc.date.available | 2019-05-05T17:12:04Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Дубова Надія Перспективи використання гендерного досвіду сша та Великої Британії у освітньому процесі в Україні [Текст] / Н. Б. Дубова, І. А. Клеопа, Я. В. Крупський // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
«Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку», 14 грудня 2018 р. : збірник наукових
праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 47. ‒ С. 244-248. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24535 | |
dc.description.abstract | У статті розглядається проблема інституалізації гендерно-освітніх механізмів у освітніх закладах Великої Британії, США та України. Досліджуючи проблему реалізації гендерного підходу на загальноосвітньому рівні ми розглядаємо три об'єкти: педагогічну науку, професійну освіту і педагогічну практику. | uk |
dc.description.abstract | The article deals with the problem of institutionalization of gender-educational mechanisms in
educational institutions of Great Britain, the USA and Ukraine. By examining the problem of
implementing a gender approach at the general level, we consider three objects: pedagogical
science, vocational education and pedagogical practice. As part of this approach, the United States
and the United Kingdom are developing programs and methods for teaching a gendered approach
to teachers. The teaching of the gender aspects of teaching history and the foundations of law in
high school is taught by university professors | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Державний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет
імені Григорія Сковороди» | en |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції
«Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Вип. 47 : 244-248. | uk |
dc.subject | гендерні підходи | uk |
dc.subject | система освіти | uk |
dc.subject | гендерна самосвідомість | uk |
dc.subject | гендерна проблематика | uk |
dc.subject | gender | en |
dc.subject | gender approaches | en |
dc.subject | education system | en |
dc.subject | gender identity | en |
dc.subject | gender perspective | en |
dc.subject | experience of foreign countries | en |
dc.title | Перспективи використання гендерного досвіду сша та Великої Британії у освітньому процесі в Україні | uk |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.017.7.-055.25/053.6(410) | |