Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДубова, Н. Б.uk
dc.contributor.authorКлеопа, І. А.uk
dc.contributor.authorКрупський, Я. В.uk
dc.date.accessioned2019-05-05T17:12:04Z
dc.date.available2019-05-05T17:12:04Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationДубова Надія Перспективи використання гендерного досвіду сша та Великої Британії у освітньому процесі в Україні [Текст] / Н. Б. Дубова, І. А. Клеопа, Я. В. Крупський // Матеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку», 14 грудня 2018 р. : збірник наукових праць. ‒ Переяслав-Хмельницький, 2018. ‒ Вип. 47. ‒ С. 244-248.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/24535
dc.description.abstractУ статті розглядається проблема інституалізації гендерно-освітніх механізмів у освітніх закладах Великої Британії, США та України. Досліджуючи проблему реалізації гендерного підходу на загальноосвітньому рівні ми розглядаємо три об'єкти: педагогічну науку, професійну освіту і педагогічну практику.uk
dc.description.abstractThe article deals with the problem of institutionalization of gender-educational mechanisms in educational institutions of Great Britain, the USA and Ukraine. By examining the problem of implementing a gender approach at the general level, we consider three objects: pedagogical science, vocational education and pedagogical practice. As part of this approach, the United States and the United Kingdom are developing programs and methods for teaching a gendered approach to teachers. The teaching of the gender aspects of teaching history and the foundations of law in high school is taught by university professorsen
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherДержавний вищий навчальний заклад «Переяслав-Хмельницький державний педагогічний університет імені Григорія Сковороди»en
dc.relation.ispartofМатеріали Всеукраїнської науково-практичної інтернет-конференції «Вітчизняна наука на зламі епох: проблеми та перспективи розвитку». Вип. 47 : 244-248.uk
dc.subjectгендерні підходиuk
dc.subjectсистема освітиuk
dc.subjectгендерна самосвідомістьuk
dc.subjectгендерна проблематикаuk
dc.subjectgenderen
dc.subjectgender approachesen
dc.subjecteducation systemen
dc.subjectgender identityen
dc.subjectgender perspectiveen
dc.subjectexperience of foreign countriesen
dc.titleПерспективи використання гендерного досвіду сша та Великої Британії у освітньому процесі в Україніuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.017.7.-055.25/053.6(410)


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію