Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorПоліщук, О. В.uk
dc.contributor.authorСевостьянов, І. В.uk
dc.contributor.authorХристич, О. В.uk
dc.contributor.authorPolishchuk, O. V.en
dc.contributor.authorSevstyanov, I. V.en
dc.contributor.authorKhrystych, O. V.en
dc.date.accessioned2019-05-28T08:03:03Z
dc.date.available2019-05-28T08:03:03Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.citationПоліщук, О. В. Підвищення якості навчання студентів шляхом активізації взаємодії з викладачами [Текст] / О. В. Поліщук, І. В. Севостьянов, О. В. Христич // Педагогіка безпеки. – 2017. – № 2. – С. 27-34.uk
dc.identifier.issn2524-1087
dc.identifier.issn2524-1079
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25073
dc.description.abstractВ статті показано актуальність використання різних способів керівництва та професійно-педагогічного спілкування, які використовуються викладачами для організації навчального процесу. Варіювання викладачем цих способів та стилів викладання дозволить підвищити ефективність навчального процесу за рахунок розширення можливостей виявлення глибини професійних знань та використання різних педагогічних прийомів у навчальному процесі та у процесі співпраці з аудиторією.Об’єкт дослідження – способи та методи управління і професійно-педагогічного спілкування викладачів із студентами.Мета роботи – аналіз та оцінювання ефективності використання типових способів управління та професійно-педагогічного спілкування викладачів із студентами та визначення найбільш ефективних підходів до організації навчального процесу.Результати аналізу та оцінка можливих варіантів керівництва та професійно-педагогічного спілкування викладача зі студентами вказують на те, що кожен викладач має свій особистий стиль, який може проявлятись як яскраво виражений типовий, так і у вигляді поєднання різних стилів. Однак використання одного зі стилів як основного вимагає від викладача гнучких змін у формі спілкування та побудови особистісних та педагогічних взаємовідносин із аудиторією залежно від різних ситуацій. Так, викладач має утримуватись від явного особистісного домінування, проявляючи повагу до студента, як до здобувача та майбутнього професіонала, зберігаючи при цьому домінування в професійному плані. Найкращим поєднанням стилів керівництва та професійно-педагогічного спілкування буде стиль, що дозволить максимально повно та ефективно використо-вувати свої сильні сторони, що, передусім, проявлятимуться у глибині професійних знань та використанні різних педагогічних прийомів у навчальному процесі, також у співпраці з аудиторією, що дозволить вдало приховувати (мінімально проявляючи) деякі слабкі сторони власного темпераменту, характеру та особистості в цілому.uk
dc.description.abstractВ статье показана актуальность использования разных способов руководства и професионально-педагогического общения, которые используются преподавателями для организации учебного процесса. Варьи-рование преподавателем этих способов и стилей обучения позволит повысить эффективность учебного про-цесса за счёт расширения возможностей проявления глубины профессиональных знаний и использования разных педагогических приёмов в учебном процессе и процессе сотрудничества с аудиторией.Объект исследования – способы и методы управления, профессионально-педагогическое общение препо-давателей со студентами. Цель работы – анализ и оценка эффективности использования типичных способов управления и профес-сионально-педагогического общения преподавателей со студентами, также определения наиболее эффектив-ных подходов к организации учебного процесса.Анализ и оценка возможных вариантов руководства и профессионально-педагогического общения препо-давателя со студентами указывает на то, что каждый преподаватель имеет свой личный стиль, который может проявляться как ярко выраженный типичный, так и в виде сочетания разных стилей. Однако использо-вания одного из стилей как основного требует от преподавателя гибких изменений в форме общения и по-строения личностных и педагогических взаимоотношений с аудиторией в зависимости от различных ситуаций. Так, преподаватель должен воздерживаться от явного личностного доминирования над аудиторией, проявляя уважение к студенту как к соискателю и будущему профессионалу, сохраняя при этом доминирование в профес-сиональном плане. Наилучшим сочетанием стилей руководства и профессионально-педагогического общения будет стиль, который позволит максимально полно и эффективно использовать свои сильные стороны, что, прежде всего, будут проявляться в глубине профессиональных знаний и в использовании разных педагогических приемов в учебном процессе и процессе сотрудничества с аудиторией, позволят удачно скрывать (минимально проявляя) некоторые слабые стороны собственного темперамента, характера и личности в целом.ru
dc.description.abstractActuality of the use of different methods of management and professionally pedagogical intercourses which are used by teachers for organization of educational process has been presented in the article. Varying of these methods and styles of teaching will allow a teacher to increase the efficiency of educational process due to enhancement exposure of depth of professional knowledge and use of different pedagogical receptions in an educational process and process of collaboration with an audience.The research object is methods and management methods and pedagogical professional socializing of teachers with students.The purpose of work is the analysis and estimation of efficiency of the use of typical methods of management and pedagogical professional intercourse of teachers with students and determination of the most effective approaches to organ-ization of educational process.Analysis and estimation of possible variants of guidance and professionally pedagogical socializing of teacher with students proves that every teacher has the personal style which can show both the typical brightly expressed and a combi-nation of different styles. However the use of one style as the basic one requires from the teacher the flexible changes inform of socializing and construction of personality and pedagogical mutual relations with an audience depending on different situations. So a teacher must hold back from the obvious personality prevailing before an audience, showing respect in attitude toward a student, as a bread-winner and future professional, keeping here prevailing in a professional plan.The best combination of styles of guidance and professionally pedagogical intercourse will be style which will allow to use the strong sides maximally full and effectively, that, foremost, will show up in the depth of professional knowledge and use of different pedagogical receptions in an educational process and process of collaboration with an audience, and will allow successfully to hide and minimum show some weak sides of own temperament and character and personality on the whole.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofПедагогіка безпеки. № 2 : 27-34.uk
dc.relation.urihttps://pedbezpeka.vntu.edu.ua/index.php/pb/article/view/42
dc.subjectспособи управлінняuk
dc.subjectпрофесійно-педагогічне спілкуванняuk
dc.subjectнавчальний процесuk
dc.subjectметодики вик-ладанняuk
dc.subjectпрофесійні знанняuk
dc.subjectпедагогічні прийомиuk
dc.subjectmanagement methodsen
dc.subjectprofessionally pedagogical intercourseen
dc.subjecteducational processen
dc.subjectteaching methodsen
dc.subjectprofessional knowledgesen
dc.subjectpedagogical receptionsen
dc.titleПідвищення якості навчання студентів шляхом активізації взаємодії з викладачамиuk
dc.title.alternativeIncreasing the quality of students 'training by the wayof activation of interaction with teacheren
dc.title.alternativeПовышение качества обучения студентов путем активизация взаимодействия с преподавателямиru
dc.typeArticle
dc.identifier.udc37.378.147
dc.relation.referencesВікова та педагогічна психологія : навч. посіб. / О. В. Скрипченко, Л. В. Долинська, З. В. Огороднійчук та ін. –К. : Просвіта, 2001. – 416 сuk
dc.relation.referencesПоліщук О. В. Формування компетенцій з безпеки життєдіяльності в студентів вищих навчальних закладів / О. В. Поліщук, С. В. Репінський, А. В. Слабкий // Педагогіка безпеки. – 2016. – No 1. – С. 72–80uk
dc.relation.referencesПодоляк Л. Г. Психологія педагогічної комунікативної взаємодії викладача зі студентами [Електронний ре-сурс] / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко. ‒ Режим доступу : http://www.psyh.kiev.uauk
dc.relation.referencesЛяудис В. Я. Структура продуктивного учебного взаимодействия // Психолого-педагогические проблемы вза-имодействия учителя и учащихся / под ред. А. А. Бодалева. В. Я. Ляудис.—М.,1980.ru
dc.relation.referencesЛеонтьев А. А. Педагогическое общение / Леонтьев А. А. –[2 -е изд., перераб. и доп.]. – М.–Нальчик, 1996.ru
dc.relation.referencesПодоляк Л. Г. Психологія вищої школи . Практикум : навч. посіб. / Л. Г. Подоляк, В. І. Юрченко.– К. : Караве-ла, 2008. – 336 сuk
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31649/2524-1079-2017-2-2-27-34


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію