Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorДжеджула, В. В.uk
dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.contributor.authorІванчик, Т. В.uk
dc.date.accessioned2019-05-31T08:59:43Z
dc.date.available2019-05-31T08:59:43Z
dc.date.issued2019
dc.identifier.citationДжеджула В. В. Фактори впливу на формування прибутку підприємств [Електронний ресурс] / В. В. Джеджула, І. Ю. Єпіфанова, Т. В. Іванчик // Modern Economics. – 2019. – № 14. – С. 81-86.uk
dc.identifier.issn2521-6392
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25251
dc.description.abstractУ статті систематизовано наявні підходи до визначення економічної сутності прибутку. Визначено спільні ознаки, що характеризують прибуток як економічну категорію. Наведено класифікацію факторів впливу на прибуток. Узагальнено фактори, що впливають на формування прибутку. Проаналізовано вплив основних внутрішніх і зовнішніх факторів на зміну чистого прибутку. Визначено пріоритетні напрями резервів підвищення ефективності господарювання для підвищення якості управління прибутком у майбутньому. Досліджено факторні моделі чистого прибутку. Визначено, що найбільшу увагу менеджменту підприємства потрібно акцентувати на дослідженні внутрішніх чинників, які є найголовнішими важелями впливу на формування прибутку, що пов`язане з тим, що підприємство може безпосередньо впливати на ці чинникиuk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherМиколаївський національний аграрний університетuk
dc.relation.ispartofModern Economics. № 14 : 81-86.uk
dc.subjectприбуток. фактори прибуткуuk
dc.subjectзовнішні факториuk
dc.subjectвнутрішні факториuk
dc.subjectвнутрішні факториuk
dc.subjectфакторний аналізuk
dc.titleФактори впливу на формування прибутку підприємствuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc658.1551
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.31521/modecon.V14(2019)-13uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію