Вплив реклами на міську архітектуру та аналіз світового досвіду щодо її використання
Автор
Швець, В. В.
Підгорна, О. В.
Табачишина, М. Ю.
Shvets, V. V.
Pidhorna, O. V.
Tabachishina, M. Yu.
Дата
2017Metadata
Показати повну інформаціюCollections
Анотації
Відмічено роль реклами в містобудівному просторі. Проведено аналіз впливу зовнішньої рекламина архітектуру міста. Проаналізовано способи обмеження зовнішньої реклами в архітектурно-історичній частині міста в закордонній практиці. Запропоновані альтернативні способивикористання біг-бордів. Запропоновано енергозабезпечення біг-бордів та освітлення прилеглої доних території за допомогою розміщення сонячних батарей на експлуатованих та не експлуатованихчастинах біг-борда. Отмечено роль рекламы в градостроительном пространстве. Проведен анализ влияния внешней рекламына архитектуру города. Проанализированы способы ограничения внешней рекламы в архитектурно-исторической части города в зарубежной практике. Предложены альтернативные способы использованиябиг-бордов. Предложено энергообеспечения биг-бордов и освещения прилегающей к ним территории спомощью размещения солнечных батарей на эксплуатируемых и неэксплуатируемых частях биг-борда. The role of advertising in urban space is marked. An analysis of the influence of outdoor advertising on the cityarchitecture was conducted. The ways of limiting outdoor advertising in the architectural-historical part of the city inforeign practice are analyzed. Alternative ways of using big-boards are suggested. The power supply of big boards andillumination of the adjoining territory to them is offered with the help of placing solar panels on exploited and not exploitedparts of the big board.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/25374