dc.contributor.author | Яковець, О. Р. | uk |
dc.contributor.author | Хоменко, Н. П. | uk |
dc.contributor.author | Яковец, О. Р. | ru |
dc.contributor.author | Хоменко, Н. П. | ru |
dc.contributor.author | Yakovets, O. R. | en |
dc.contributor.author | Khomenko, N. P. | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-04T17:49:53Z | |
dc.date.available | 2016-01-04T17:49:53Z | |
dc.date.issued | 2013 | |
dc.identifier.citation | Яковець О. Р. Деякі думки про організацію навчального процесу на уроках іноземної мови для довільної аудиторії слухачів [Електронний ресурс] / О. Р. Яковець, Н. П. Хоменко // Міжнародна інтернет-конференція "Лінгвістичні та педагогічні аспекти викладання іноземних мов за професійним спрямуванням", Вінниця, 26-27 листопада 2013 р. – Вінниця : ВНТУ, 2013. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2819 | |
dc.description.abstract | Творча активність викладача є особливо необхідною при підготовці до занять з іноземної мови. Не тільки для студентської аудиторії , але і для довільного слухача. Особлива увага звертається на оригінальність організаційного моменту заняття, особливо в умовах обмеженого часу. Автори на основі власного досвіду наводять деякі вибіркові форми роботи з текстом та пропонують оригінальну методику навчання переказу на прикладі одного тексту. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | рольова гра | uk |
dc.subject | граматичний та лексичний аналіз | uk |
dc.subject | невербальні засоби комунікації | uk |
dc.subject | покрокова система | uk |
dc.title | Деякі думки про організацію навчального процесу на уроках іноземної мови для довільної аудиторії слухачів | uk |
dc.type | Article | |