dc.contributor.author | Вяхк, І. А. | uk |
dc.contributor.author | Вяхк, И. А. | ru |
dc.contributor.author | Viakhk, I. A. | en |
dc.date.accessioned | 2016-01-12T17:00:33Z | |
dc.date.available | 2016-01-12T17:00:33Z | |
dc.date.issued | 2008 | |
dc.identifier.citation | Вяхк І. А. Аналіз можливостей програм-месенджерів для застосування у дистанційному навчанні іноземної мови [Текст] / І. А. Вяхк // Збірник наукових праць Уманського державного педагогічного університету імені Павла Тичини / гол. ред. М. Т. Мартинюк. – Умань : СПД Жовтий, 2008. – Ч. 3. – С. 48-57. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua/handle/123456789/2993 | |
dc.description.abstract | В даній статті автор представляє результати анкетування, проведеного серед студентів з метою виявлення найпопулярніших програм миттєвих повідомлень, та проводить аналіз їхніх можливостей з точки зору релевантності їх застосування для дистанційного навчання основним видам мовленнєвої діяльності іноземною мовою, тобто говорінню, аудіюванню, письму і читанню. Також беруться до уваги такі особливості програм-месенджерів, як доступність широким колам користувачів, простота використання, економія мережевих і комп’ютерних ресурсів та сумісність з іншими програмними продуктами. | uk |
dc.description.abstract | The article reveals results of the survey targeted at spotting the most popular instant messengers among students. The author analyses their offers in terms of relevance of applying them for distance training of main activities in a foreign language, namely, speaking, listening, writing and reading. Also, consideration is given to such features of instant messengers as availability and affordability, simplicity, low network and hardware demands, as well as compatibility with other software. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Уманський державний педагогічний університет імені Павла Тичини | uk |
dc.subject | дистанційне навчання | uk |
dc.subject | програма-месенджер | uk |
dc.title | Аналіз можливостей програм-месенджерів для застосування у дистанційному навчанні іноземної мови | uk |
dc.type | Article | |