dc.contributor.author | Столяренко, О. В. | uk |
dc.contributor.author | Столяренко, Ол. В. | uk |
dc.date.accessioned | 2020-05-26T21:35:58Z | |
dc.date.available | 2020-05-26T21:35:58Z | |
dc.date.issued | 2017 | |
dc.identifier.citation | Столяренко О. В. Англомовна комунікація й толерантність в контексті інноваційних, інтеграційних процесів і освітніх змін [Текст] / О. В. Столяренко, Ол. В. Столяренко // Матеріали Всеукраїнської науково –теоретичної конференції "Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі", 26–27 квітня 2017 р. – Вінниця : ТОВ «Нілан-ЛТД», 2017. – С. 122–124. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/29951 | |
dc.description.abstract | Серед різноманітних підходів до розуміння цього поняття в
сучасній науці найбільш продуктивним є
трактування комунікативної компетентності як готовності до діяльності
й в іншомовних суспільствах. Її структуру складають: когнітивний,
мотиваційно-оцінний та операційний компоненти. Здатність до участі в
комунікативних ситуаціях, ситуативна адаптивність, вільне володіння
вербальними та невербальними засобами соціальної поведінки,
усвідомлення своїх перцептивних умінь виступають складовими
комунікативної компетентності. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | Вінницький державний педагогічний університет ім. М. Коцюбинського | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали Всеукраїнської науково –теоретичної конференції "Актуальні проблеми філології та методики викладання іноземних мов у сучасному мультилінгвальному просторі", 26–27 квітня 2017 р. : 122–124. | uk |
dc.subject | англомовна комунікація | uk |
dc.subject | толерантність | uk |
dc.subject | інновації | uk |
dc.subject | інтеграція | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.title | Англомовна комунікація й толерантність в контексті інноваційних, інтеграційних процесів і освітніх змін | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 81(06) | uk |