РЕКОНСТРУКЦИЯ ТРЕХМЕРНЫХ СЦЕН НА ОСНОВЕ ИЗОБРАЖЕНИЙ
Автор
Романюк, Александр
Вяткин, Сергей
Романюк, Оксана
Войтко, Виктория
Дата
2020-03-03Metadata
Показати повну інформаціюCollections
- Наукові роботи каф. ПЗ [1269]
Анотації
Під час візуалізації складних сцен необхідні детальні 3D моделі, щоб надати користувачам від-
чуття занурення в навколишнє середовище. Традиційно ці моделі будуються з використанням засобів
автоматизованого проектування для визначення геометрії та властивостей матеріалу. Але ство-
рення детальних моделей забирає багато часу, і також важко реалізувати відтворення всіх геоме-
тричних і фотометричних особливостей реального світу сцени. За допомогою комп’ютерного зору
намагаються вирішити цю проблему шляхом вилучення геометрії і фотограмметрії із зображень
реального світу сцени. Проте ці моделі все ще обмежені кількістю деталей під час відновлення сцени.
Візуалізація на основі зображень генерує нові подання шляхом перерахунку набору образів навколиш-
нього середовища без орієнтування на явні геометричні моделі. Відомі методи обмежують розмір
і форму навколишнього середовища. У цій роботі визначено параметризацію чотиривимірної пленоп-
тичної функції, яка підходить для відбору проб і реконструкції довільних форм. Візуалізація на основі
зображень базується на реконструкції безперервного подання пленоптичної функції, що складається
з набору зразків дискретного зображення. Запропоновано простий і швидкий метод захоплення склад-
них середовищ. Реалізований автоматичний алгоритм реконструкції пленоптичної функції. Перевага
запропонованого підходу полягає в легкості захоплення навколишнього середовища, автоматизованій
обробці даних, масштабованості в великих середовищах, підтримці довільно сформованих середовищ.
Крім того, в запропонованому методі, порівняно з наявними методами, час обчислень і вимоги до
пам’яті в кожному циклі зображення не залежать від складності моделі. З відповідною попередньою
обробкою також можна виконувати реконструкцію для складних середовищ. Оскільки цикли зобра-
ження можуть бути довільної форми, можна створити середовища довільної форми. Вдалося отри-
мати параметризацію 4D пленоптичної функції у вільному просторі. Пленоптична функція важлива
для використання в області комп’ютерного зору, щоб отримати зображення сцени з будь-якої мож-
ливої позиції перегляду під будь-яким кутом огляду в будь-який момент часу.
Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей ресурс:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30033