Communicative Grammar Technique for Promoting Students` Linguistic and Communicative Competences
Author
Slobodianiuk, A. A.
Rudnytska, T. H.
Слободянюк, А. А.
Рудницька, Т. Г.
Date
2020Metadata
Show full item recordCollections
- Наукові роботи каф. ІМ [506]
Abstract
The article considers the importance of English language acquisition and the role of communicative grammar methodology in learning and achievement. Grammar instruction occupies a prominent role in various language teaching methods and approaches. The current challenge for researchers and teachers is to find a way to integrate grammar instruction and grammar practice with a communicative approach to teaching. The purpose of the research is to design practice activities for communicative grammar issues. According to the communicative teaching approach teachers devote a significant amount of classroom time to promoting communication among students.
The authors present a view of grammar that relates it to both language aspects and a psychological model of learning. The specific aspects of linguistic and communicative competences are examined. Attention is paid to the frame work identifying which of the three dimensions of the language-form, meaning or use-represent the greatest challenge for students. There are suggested some mays to improve students` proficiency in English using the three dimensional language structure. Teaching learning strategies for improving students` communicative skills based on attitudes and values are provided. Pragmatic aspect including social and linguistic discourse context is analyzed. Teaching grammar means enabling English language students to use linguistic form accurately, meaningfully and appropriately.
The article explores some issues involved in the teaching of Communicative grammar and gives a number of practical suggestions and useful resources for fostering students involvement. Communicative grammar tasks are a successful way to integrate communication and formal instruction to increase students` proficiency level and their experience with grammar structures. В статті розглядаються деякі аспекти вивчення англійської мови з використанням комунікативності граматики для набуття мовних та комунікативних компетенцій. Сучасна комунікативна методика пропонує широке впровадження активних методів і форм роботи для кращого свідомого засвоєння матеріалу. Головне завдання для викладачів полягає в тому, щоб знайти успішний спосіб інтеграції граматичних структур з комунікативним підходом до викладання. Метою дослідження є розробка практичних завдань з комунікативної граматики. Відповідно до комунікативного навчального підходу викладачі присвячують значну кількість аудиторного часу для заохочення спілкування між студентами. Викладання граматики має на меті надання можливості студентам англійської мови використовувати мовну форму точно, свідомо та належним чином.
Розглянуто питання вивчення граматики англійської мови з урахуванням мовних аспектів і психологічної моделі навчання. Запропоновано методику викладання комунікативної граматики для удосконалення комунікативних умінь студентів, що базується на психологічних поняттях відношення і цінностей. Значну увагу приділену практичному використанню моделі понятійних знань, яка визначає три аспекти мови – форму, значення і використання. Запропоновано тривимірну граматичну структуру для удосконалення комунікативних умінь і навичок студентів. Автори статті зосереджуються на прагматичному аспекті соціального і лінгвістичного дискурсу. Пропонується низка практичних завдань для формування комунікативної компетентності студентів, поглиблення знань з граматики англійської мови, покращення професійних умінь і навичок іншомовного спілкування. Викладання комунікативної граматики із застосуванням сучасних методологічних підходів надає можливість викладачам англійської мови підвищувати ефективність навчального процесу і допомагати студентам розкривати свій фаховий і мовленнєвий потенціал.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30049