Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЄпіфанова, І. Ю.uk
dc.date.accessioned2020-09-15T19:20:15Z
dc.date.available2020-09-15T19:20:15Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationЄпіфанова І. Ю. Формування інноваційних стратегій промислових підприємств у сучасних умовах [Текст] / І Ю. Єпіфанова // Підприємництво та інновації. – 2020. – № 13. – С. 33-39.uk
dc.identifier.issn2415-3583
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30499
dc.description.abstractУ статті досліджено теоретико-методичні аспекти формування інноваційних стратегій промислових підприємств у сучасних умовах. Узагальнено підходи до визначення сутності інноваційної стратегії. Систематизовано та адаптовано види інноваційних стратегій підприємств. Визначено етапи формування інноваційної стратегії (формування цілей і завдань, аналіз внутрішнього та зовнішнього середовища; аналіз інноваційного потенціалу; формування інноваційної стратегії; довгострокове інноваційне прогнозування; визначення необхідного обсягу ресурсів; вибір інноваційної стратегії, доцільної до впровадження; контроль; визначення впливу інноваційної стратегії на економічний розвиток підприємства), які забезпечать ефективне aункціонування підприємств та сприятимуть економічному зростанню.uk
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherПВНЗ «Міжнародний університет фінансів»uk
dc.relation.ispartofПідприємництво та інновації. 13 : 33-39.uk
dc.subjectстратегіяuk
dc.subjectінноваційна стратегіяuk
dc.subjectінноваційний потенціалuk
dc.subjectстратегія диверсифікованого зростанняuk
dc.titleФормування інноваційних стратегій промислових підприємств у сучасних умовахuk
dc.typeArticle
dc.identifier.udc330.341.1
dc.identifier.doihttps://doi.org/10.37320/2415-3583/13.6


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію