dc.contributor.author | Прищак, М. Д. | uk |
dc.contributor.author | Pryschak, M. D. | en |
dc.contributor.author | Прыщак, Н. Д | ru |
dc.date.accessioned | 2020-11-26T15:29:20Z | |
dc.date.available | 2020-11-26T15:29:20Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Прищак М. Д. Суб’єктно-комунікативний підхід до особистості як методологічна основа суб’єктно-комунікативного підходу в освіті [Тект] / М. Д. Прищак // Знання. Освіта. Освіченість. Збірник матеріалів V Міжнародної науково-практичної конференції, м. Вінниця, 1 – 2 листопада 2020 р. – Вінниця : ВНТУ, 2020. – С. 69–75. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30884 | |
dc.description.abstract | Досліджено та визначено методологічні проблеми становлення суб’єктного підходу до особистості. Доведено необхідність посилення комунікативної компоненти суб’єктного підходу до особистості та формування суб’єктно-комунікативного підходу до особистості. Визначено роль суб’єктно-комунікативного підходу до особистості як методологічної основи формуння суб’єктно-комунікативного підходу в освіті. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.subject | освіта | uk |
dc.subject | суб’єктний підхід до особистості | uk |
dc.subject | комунікативність (взаємодія) | uk |
dc.subject | суб’єктно-комунікативний підхід до особистості | uk |
dc.subject | суб’єктно-комунікативний підхід в освіті | uk |
dc.subject | education | en |
dc.subject | subjective approach to personality | en |
dc.subject | communicativeness (interaction) | en |
dc.subject | subject-communicative approach to personality | en |
dc.subject | subject-communicative approach in education | en |
dc.subject | образование | ru |
dc.subject | субъектный подход к личности | ru |
dc.subject | коммуникативность (взаимодействие) | ru |
dc.subject | субъектно-коммуникативный подход к личности | ru |
dc.subject | субъектно-коммуникативный подход в образовании | ru |
dc.title | Суб’єктно-комунікативний підхід до особистості як методологічна основа суб’єктно-комунікативного підходу в освіті | uk |
dc.title.alternative | Subject-communicative approach to personality as a methodological basis subject-communicative approach in education | en |
dc.title.alternative | Субъектно-коммуникативный подход к личности как методологическая основа субъектно-коммуникативного подхода в образовании | ru |
dc.type | Article | |
dc.identifier.udc | 37.013.73:101 | |
dc.relation.references | Бондаренко О. Ф. Суб’єктність як етичний вимір : у пошуках вітчизняної традиції в психотерапії / Бондаренко О. Ф. // Людина. Суб’єкт. Вчинок : Філософсько-психологічні студії : збірка статей. – К. : Либідь, 2006. – С. 52 – 69. | uk |
dc.relation.references | Брушлинский А. В. Проблемы психологии субъекта / Брушлинский А. В. – М. : Ин-т психологии РАО, 1994. – 109 с. | ru |
dc.relation.references | Карпенко З. С. Картографія інтегральної суб’єктності: пост-постмодерністський проект / Карпенко З. С. // Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософсько-психологічні студії : збірка статей. – К. : Либідь, 2006. – С. 157 – 175. | uk |
dc.relation.references | Нікітіна І. В. Суб’єктне самовизначення молодої людини в період повноліття: монографія / Нікітіна І. В. – К. : КНТ, 2008. – 192 с. | uk |
dc.relation.references | Осницкий А. К. Проблемы исследования субъектной активности / Осницкий А. К. // Вопр. психологии. – 1996. – № 1. – С. 5 – 19. | ru |
dc.relation.references | Петровский В. А. Личность в психологии: парадигма субъектности: учебное пособие / Петровский В. А. – Ростов н/Д : Феникс, 1996. – 512 с. | ru |
dc.relation.references | Татенко В. А. Психология в субъктном измерении / Татенко В. А. – К. : Видавничий центр «Просвіта», 1996. – 404 с. | ru |
dc.relation.references | Шехавцова С. О. Суб’єктність у педагогічному аспекті: теорія і практика / Шехавцова С. О. – Полтава : ПУЕТ, 2016. – 414 с. | uk |
dc.relation.references | Малахов В. А. Етика спілкування: навч. посібник / Малахов В. А. – К. : Либідь, 2006. – 400 с. | uk |
dc.relation.references | Єрмоленко А. М. Комунікативна практична філософія: підручник // А. М. Єрмоленко. – К. : Лібра, 1999. – 488 с. | uk |
dc.relation.references | Ситниченко Л. А. Першоджерела комунікативної філософії / Л.А. Ситниченко. – К. : Либідь, 1996. – 176 с. | uk |
dc.relation.references | Рубинштейн С.Л. Основы общей психологии / Рубинштейн С. Л. – СПб : Питер, 1998. – 688 с. | ru |
dc.relation.references | Петровский В. А. Психология неадаптивной активности / Петровский В. А. – М. : Горбунок, 1992. – 224 с. | ru |
dc.relation.references | Тітов І. Г. Особистісне становлення дитини: суб’єктний вимір : монографія / І. Тітов, О. Кравченко, Л. Москаленко; за ред. І. Г. Тітова. – К.: ВЦ «Академія», 2015. – 152 с. | uk |
dc.relation.references | Татенко В. О. Суб’єктно-вчинкова парадигма в сучасній психології / Татенко В. О. // Людина. Суб’єкт. Вчинок: Філософ сько-психологічні студії : збірка статей. – К. : Либідь, 2006. – С. 316 – 357. | uk |
dc.relation.references | Гуляс І. А. Особистість як інтегральний суб'єкт аксіопсихіки / Гуляс І. А. // Наука і освіта. –2010. – № 2. – С. 4 – 8. | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. До питання комунікативного підходу в освіті / Прищак М. Д. // Вісник “ВПІ”. – 2013. – № 1. – С. 133 – 136. | uk |
dc.relation.references | Татенко В. О. Сучасна психологія: теоретично-методологічні проблеми : навчальний посіб / Татенко В. О. – К. : Вид-во нац. авіац. ун-ту « НАУ-друк», 2009. – 288с. | uk |
dc.relation.references | Надюк Н. Специфіка та атрибутивні основи суб’єктності особистості / Надюк Н. // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. Серія: Педагогіка. Психологія. Соціальна робота. – 2012. – № 4. – С. 35 – 38 | uk |
dc.relation.references | Прищак М. Д. Учитися бути вільним: суб’єктність як мета освіти / Прищак М. Д. // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія: Педагогіка і психологія: Зб. наук. праць. – Випуск 60. – Вінниця: ТОВ «Нілан ЛТД», 2019. – С. 38 – 44. | uk |