dc.contributor.author | Карагодіна, Олена | uk |
dc.contributor.author | Пожидаєва, Оксана | uk |
dc.contributor.author | Карагодіна, Марина | uk |
dc.date.accessioned | 2020-12-03T14:32:56Z | |
dc.date.available | 2020-12-03T14:32:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Карагодіна Олена Ставлення студентів до дистанційного навчання в період карантину [Текст] / О. Карагодіна, О. Пожидаєва, М. Карагодіна // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 270–272. | uk |
dc.identifier.isbn | 978-966-641-797-1 | |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30965 | |
dc.description.abstract | Дослідження присвячене проблемі застосування дистанційних засобів навчання в період
карантину, спричиненого пандемією Covid19. Опитано 257 студентів ЗВО з метою оцінки їхнього
ставлення до дистанційного навчання. Переважну більшість опитаних становили студенти
бакалаврату. Показано, що основним бар’єром успішного навчання є брак комунікації з
викладачем як з т’ютором. | uk |
dc.description.abstract | The study addresses the problem of the use of distance learning in the quarantine caused by the
Covid19 pandemic, 257 students were interviewed to evaluate their attitudes toward distance learning.
The vast majority of respondents were the bachelor students. It is shown that the main barrier to
successful learning is the lack of communication with the teacher as a tutor. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 270-272. | en |
dc.title | Ставлення студентів до дистанційного навчання в період карантину | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147 (17) | |
dc.relation.references | Molnar Alex. Virtual Schools in the U.S. 2019. Executive Summary / Molnar A.
University of Colorado Boulder, 2019. – 125 p. Retrieved from:
https://nepc.colorado.edu/sites/default/files/publications/Virtual%20Schools%202019.pdf | en |
dc.relation.references | Perrotta Carlo. Coronavirus quarantine could spark an online learning boom. February
23, 2020. Retrieved from: https://theconversation.com/coronavirus-quarantine-could-spark-anonline-learning-boom-132180 | en |
dc.relation.references | Sutton Halley. Teacher uses quarantine time to max out credits // Recruiting &
Retaining. Adult Learning. – 2020. – Vol. 22, Issue 8. – P. 1-12. –
https://doi.org/10.1002/nsr.30598 | en |
dc.relation.references | Ziguras Christopher, Tran Ly. The coronavirus outbreak is the biggest crisis ever to hit
international education. February 6, 2020. Retrieved from: https://theconversation.com/
the-coronavirus-outbreak-is-the-biggest-crisis-ever-to-hit-international-education-131138 | en |