Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorКарагодіна, Оленаuk
dc.contributor.authorПожидаєва, Оксанаuk
dc.contributor.authorКарагодіна, Маринаuk
dc.date.accessioned2020-12-03T14:32:56Z
dc.date.available2020-12-03T14:32:56Z
dc.date.issued2020
dc.identifier.citationКарагодіна Олена Ставлення студентів до дистанційного навчання в період карантину [Текст] / О. Карагодіна, О. Пожидаєва, М. Карагодіна // Proceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020. – Vinnytsia : VNTU, 2020. – С. 270–272.uk
dc.identifier.isbn978-966-641-797-1
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/30965
dc.description.abstractДослідження присвячене проблемі застосування дистанційних засобів навчання в період карантину, спричиненого пандемією Covid19. Опитано 257 студентів ЗВО з метою оцінки їхнього ставлення до дистанційного навчання. Переважну більшість опитаних становили студенти бакалаврату. Показано, що основним бар’єром успішного навчання є брак комунікації з викладачем як з т’ютором.uk
dc.description.abstractThe study addresses the problem of the use of distance learning in the quarantine caused by the Covid19 pandemic, 257 students were interviewed to evaluate their attitudes toward distance learning. The vast majority of respondents were the bachelor students. It is shown that the main barrier to successful learning is the lack of communication with the teacher as a tutor.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofProceedings of the XII International scientific-practical conference«INTERNET-EDUCATION-SCIENCE» (IES-2020), Ukraine, Vinnytsia, 26-29 May 2020 : 270-272.en
dc.titleСтавлення студентів до дистанційного навчання в період карантинуuk
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.147 (17)
dc.relation.referencesMolnar Alex. Virtual Schools in the U.S. 2019. Executive Summary / Molnar A. University of Colorado Boulder, 2019. – 125 p. Retrieved from: https://nepc.colorado.edu/sites/default/files/publications/Virtual%20Schools%202019.pdfen
dc.relation.referencesPerrotta Carlo. Coronavirus quarantine could spark an online learning boom. February 23, 2020. Retrieved from: https://theconversation.com/coronavirus-quarantine-could-spark-anonline-learning-boom-132180en
dc.relation.referencesSutton Halley. Teacher uses quarantine time to max out credits // Recruiting & Retaining. Adult Learning. – 2020. – Vol. 22, Issue 8. – P. 1-12. – https://doi.org/10.1002/nsr.30598en
dc.relation.referencesZiguras Christopher, Tran Ly. The coronavirus outbreak is the biggest crisis ever to hit international education. February 6, 2020. Retrieved from: https://theconversation.com/ the-coronavirus-outbreak-is-the-biggest-crisis-ever-to-hit-international-education-131138en


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію