dc.contributor.author | Романюк, Олександр | |
dc.contributor.author | Дудник, Олександр | |
dc.contributor.author | Озерчук, Дмитро | |
dc.contributor.author | Романюк, Оксана | |
dc.date.accessioned | 2021-04-24T14:58:10Z | |
dc.date.available | 2021-04-24T14:58:10Z | |
dc.date.issued | 2021-04-24 | |
dc.identifier.citation | А. Н. Романюк, А. А. Дудник, О. В. Романюк, Д. А. Озерчук..МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРИРОВАННЯ. ІНФОРМАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ ТА КОМП’ЮТЕРНА ІНЖЕНЕРІЯ”, 2021, №1. -с.55-63 | uk_UA |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/31915 | |
dc.description.abstract | Текстурування є одним із найскладніших етапів процесу кінцевої візуалізації, оскільки для кожної точки поверхні визнача-ються координати в дискретному просторі та значення інтенсивності кольору з урахуванням освітлення. Існуючі методи високоточного накладання текстур характеризуються суттєвою обчислювальною складністю, що в значній мірі впливає на час формування графічних зображень. Тому актуальними є питання підвищення продуктивності методів і засобів текстурування.
Зменшити кількість операцій ділення при текстуруванні можливо за рахунок растеризації об’єкту в світовій системі координат за умови, що рядки растеризації на кожному етапі розміщено на фіксованій відстані від спостерігача.
Неортогональний по відношення до координатних осей напрямок растеризації призведе до артефактів – наявності «просікань» і дублювання точок із-за зміщення по абсцисі початку рядків растеризації. Цього можна уникнути за умови, що провідне ребро три-кутника буде паралельним осі ординат, однак це передбачає виконання особливої тріангуляції поверхні та не відповідає вимогам графічних стандартів. Запропоновано растеризуватине трикутник, а прямокутник, у який його віртуально вписано. За пропоновано структурну схему блоку растеризації | uk_UA |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk_UA |
dc.subject | метод Хесберга, | uk_UA |
dc.subject | реалістичність | uk_UA |
dc.subject | растеризація | uk_UA |
dc.subject | перспективно-коректне накладання текстур | uk_UA |
dc.title | МЕТОД ПЕРСПЕКТИВНО-КОРЕКТНОГО ТЕКСТУРИРОВАННЯ. | uk_UA |
dc.type | Article | uk_UA |
dc.identifier.udc | 004.93 | |