dc.contributor.author | Сабадош, Ю. Г. | uk |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T08:21:31Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T08:21:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Сабадош Ю. Г. Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки [Електронний ресурс] / Ю. Г. Сабадош // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6004. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32032 | |
dc.description.abstract | В статті подано сутність понять про самоосвітню компетентность та самоосвітню
компетентність студента закладу вищої освіти. Розглянуто підходи до діагностики та
контролю знань в навчально-виховному процесі, описано рівні, показники та критерії формування
самоосвітньої компетентності в майбутніх інженерів на основі гуманітарно-фундаментальних
дисциплін. | uk |
dc.description.abstract | В статье представлена сутность понятий о самообразовательной компетентности и
самообразовательной компетентности студента учреждения высшего образования.
Рассмотрены подходы к диагностике и контролю знаний в учебно-воспитательном процесе,
описано уровни, показатели и критерии формирования самообразовательной компетентности у
будущих инженеров на основе гуманитарно-фундаментальных дисциплин. | ru |
dc.description.abstract | The article describes the essence of the concepts of self-education competence in general and selfeducation
competence of a student of a higher education institution. Approaches to diagnostics and
control of knowledge in the educational process are considered, the levels, indicators and criteria of
formation of self-educational competence on future engineers on the basis of humanitarian and
fundamental disciplines are described. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/6004 | |
dc.subject | самоосвіта | uk |
dc.subject | самоосвітня компетентність | uk |
dc.subject | діагностика | uk |
dc.subject | контроль | uk |
dc.subject | перевірка | uk |
dc.subject | гуманітарно-фундаментальні дисципліни | uk |
dc.subject | самообразование | ru |
dc.subject | самообразовательная компетентность | ru |
dc.subject | диагностика | ru |
dc.subject | контроль | ru |
dc.subject | проверка | ru |
dc.subject | гуманитарно-фундаментальные дисциплины | ru |
dc.subject | self-education | en |
dc.subject | self-educational competence | en |
dc.subject | diagnostics | en |
dc.subject | control | en |
dc.subject | examination | en |
dc.subject | humanitarian-fundamental disciplines | en |
dc.title | Діагностика сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх інженерів в процесі гуманітарної підготовки | uk |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.147.022 | |
dc.relation.references | Вайндорф-Сысоева, М. Е. Педагогика : учебное пособие для СПО и прикладного
бакалавриата / М. Е. Вайндорф-Сысоева, Л. П. Крившенко. — 3-е изд., перераб. и доп. — М. :
Издательство Юрайт, 2014. — 197 с. — (Серия : Профессиональное образование). — ISBN 978-5-
9916-4382-5. | ru |
dc.relation.references | Рубинштейн С.Л. Принцип творческой самодеятельности // / С.Л.Рубинштейн. – М.: Изд-
во АПН РСФСР, 1958. − 147 с | ru |
dc.relation.references | Технологии профессионально-ориентированого обучения в высшей школе / Виленский
М. Я., Образцов П. И., Уман А. И. / под ред. В. А.Сластенина. – М. : Педагогическое общество
России, 2004. – 192 с. | ru |