Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЗалюбівська, О. Б.uk
dc.contributor.authorZalyubivska, O. B.en
dc.date.accessioned2021-05-07T09:12:31Z
dc.date.available2021-05-07T09:12:31Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЗалюбівська О. Б. До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5980.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32035
dc.description.abstractУ статті запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи, що об’єднує традиційні, активні та інтерактивні методи навчання риторики з відчутною перевагою останніх. Вона укладена на основі гуманістичного, аксіологічного, комунікативного, інноваційного методологічних підходів та принципів партнерства суб’єктів педагогічного процесу, мисленнєво-мовленнєвої активності та інтерактивності, єдності риторичної теорії з практикою мовлення, самостійності та вибору індивідуальної освітньої траєкторії, творчої продуктивності, стимулювання науково- дослідницької діяльності, змагальності та емоційного комфорту.uk
dc.description.abstractIn the article, interactive technology for the forming of the rhetorical culture of future lecturersof the university is proposed. It combines traditional, active and interactive methods of rhetoric education with a tangible advantage of the latter. The technology is based on humanistic, axiological, communicative, innovative methodological approaches and principles of partnership of subjects of the pedagogical process, thought-speech activity and interactivity, the unity of rhetorical theory with the practice of speech, autonomy and the choice of an individual educational trajectory, creative productivity, stimulation of scientific research activity, competition and emotional comfort.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5980
dc.subjectриторична культура викладача університетуuk
dc.subjectтехнологія навчанняuk
dc.subjectінтерактивні методи навчанняuk
dc.subjectкласифікація інтерактивних методів навчанняuk
dc.subjectrhetorical culture of the university lectureren
dc.subjecttraining technologyen
dc.subjectinteractive teaching methodsen
dc.subjectclassification of interactive teaching methodsen
dc.titleДо питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школиuk
dc.title.alternativeAn issue of creating interactive educational technology of forming rhetorical culture of future teachers of the universitiesen
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378, 808.5
dc.relation.referencesЗалюбівська, О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні особливості // Освітологічний дискурс. – 2014. – № 3 (7). – С.56-67.uk
dc.relation.referencesЗалюбівська, О. Б. Підходи до формування риторичної культури майбутніх викладачів технічних університетів. / Залюбівська, О. Б. - Вісник Національної академії Державної прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. – 2017. – Вип. 1. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_1_8uk
dc.relation.referencesГолуб, Н. Б. Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 / Н. Б. Голуб. – К., 2009. – 36 с.uk
dc.relation.referencesГоробец, Л. Н. Формирование риторической компетенции студентов-нефилологов в системе профессиональной подготовки в педагогическом вузе : автореф. дисс. на соиск. уч. степени д-ра пед. наук : 13.00.02 / Л. Н. Горобец. – СПб, 2008. – 38 с.ru
dc.relation.referencesЛадыженская, Т. А. Курс школьной риторики (5-11 классы) / Т. А. Ладыженская // Русская словесность. – 1996. – № 2. – С. 5–13.ru
dc.relation.referencesШпак, О. Дидактична сутність педагогічних технологій в економічній підготовці майбутніх педагогів / О. Шпак, В. Терес // Молодь і ринок. – 2009. – № 12 (59). – С. 20–25.uk
dc.relation.referencesЕнциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Юрінком Інтер, 2008. – 1040 с.uk
dc.relation.referencesГузеев, В. В. Методы и организационные формы обучения / В. В. Гузеев. – М. : Народное образование, 2001. – 128 с.ru
dc.relation.referencesСластенин, В. А. Доминанта деятельности / В. А. Сластенин // Народное образование. – 1997. – № 9. – С. 41–42.ru
dc.relation.referencesБеспалько, В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. : Педагогика, 1989. – 192 с.ru
dc.relation.referencesП'ятакова, Г.П., Заячківська, Н.М. Сучасні педагогічні технології та методика їх застосування у вищій школі. Навчально-методичний посібник для студентів та магістрантів вищої школи. – Львів: Видав. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2003. – 55 с.uk
dc.relation.referencesСучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун, Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – К. : Видавництво А.С.К., 2006. – 192 с.uk
dc.relation.referencesПедагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад ; редкол. : М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова [и др.]. – М. : Большая Российская Энциклопедия, 2008. – 528 с.ru
dc.relation.referencesMichel, N., Cater, J.J., Varela, O. Active versus passive teaching styles: An Empirical Study of Student Learning Outcomes. Human resource development quarterly. – 2009. – Vol. 20, No. 4. – Р. 391-418.en
dc.relation.referencesEllen R. Auster, Krista K. Wylie Creating active learning in the classroom: a systematic approach. // Journal of management education,. – 2006. – Vol. 30 No. 2, April. – Р. 333-353.en
dc.relation.referencesПерспективні освітні технології : наук.-метод. посіб. / за ред. Г. С. Сазоненко. – К. : Гопак, 2000. – 560 с.uk
dc.relation.referencesСкрипник, М. Інтерактивне навчання: основні поняття / М. Скрипник // Ігри дорослих. Інтерактивні методи навчання / упоряд. Л. Галіцина. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – С. 30–43.uk


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію