dc.contributor.author | Залюбівська, О. Б. | uk |
dc.contributor.author | Zalyubivska, O. B. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T09:12:31Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T09:12:31Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Залюбівська О. Б. До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи [Електронний ресурс] / О. Б. Залюбівська // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5980. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32035 | |
dc.description.abstract | У статті запропоновано інтерактивну технологію формування риторичної культури
майбутніх викладачів вищої школи, що об’єднує традиційні, активні та інтерактивні методи
навчання риторики з відчутною перевагою останніх. Вона укладена на основі гуманістичного,
аксіологічного, комунікативного, інноваційного методологічних підходів та принципів
партнерства суб’єктів педагогічного процесу, мисленнєво-мовленнєвої активності та
інтерактивності, єдності риторичної теорії з практикою мовлення, самостійності та вибору
індивідуальної освітньої траєкторії, творчої продуктивності, стимулювання науково-
дослідницької діяльності, змагальності та емоційного комфорту. | uk |
dc.description.abstract | In the article, interactive technology for the forming of the rhetorical culture of future lecturersof
the university is proposed. It combines traditional, active and interactive methods of rhetoric education
with a tangible advantage of the latter. The technology is based on humanistic, axiological,
communicative, innovative methodological approaches and principles of partnership of subjects of the
pedagogical process, thought-speech activity and interactivity, the unity of rhetorical theory with the
practice of speech, autonomy and the choice of an individual educational trajectory, creative
productivity, stimulation of scientific research activity, competition and emotional comfort. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5980 | |
dc.subject | риторична культура викладача університету | uk |
dc.subject | технологія навчання | uk |
dc.subject | інтерактивні методи навчання | uk |
dc.subject | класифікація інтерактивних методів навчання | uk |
dc.subject | rhetorical culture of the university lecturer | en |
dc.subject | training technology | en |
dc.subject | interactive teaching methods | en |
dc.subject | classification of interactive teaching methods | en |
dc.title | До питання створення інтерактивної технології формування риторичної культури майбутніх викладачів вищої школи | uk |
dc.title.alternative | An issue of creating interactive educational technology of forming rhetorical culture of future teachers of the universities | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378, 808.5 | |
dc.relation.references | Залюбівська, О. Б. Риторична культура викладача технічного університету: структурні
особливості // Освітологічний дискурс. – 2014. – № 3 (7). – С.56-67. | uk |
dc.relation.references | Залюбівська, О. Б. Підходи до формування риторичної культури майбутніх викладачів
технічних університетів. / Залюбівська, О. Б. - Вісник Національної академії Державної
прикордонної служби України : електрон. наук. фах. вид. – 2017. – Вип. 1. – Режим доступу:
http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vnadped_2017_1_8 | uk |
dc.relation.references | Голуб, Н. Б. Теоретико-методичні засади навчання риторики у вищих педагогічних
навчальних закладах : автореф. дис. на здобуття наук. ступеня д-ра пед. наук : спец. 13.00.02 / Н. Б.
Голуб. – К., 2009. – 36 с. | uk |
dc.relation.references | Горобец, Л. Н. Формирование риторической компетенции студентов-нефилологов в
системе профессиональной подготовки в педагогическом вузе : автореф. дисс. на соиск. уч.
степени д-ра пед. наук : 13.00.02 / Л. Н. Горобец. – СПб, 2008. – 38 с. | ru |
dc.relation.references | Ладыженская, Т. А. Курс школьной риторики (5-11 классы) / Т. А. Ладыженская //
Русская словесность. – 1996. – № 2. – С. 5–13. | ru |
dc.relation.references | Шпак, О. Дидактична сутність педагогічних технологій в економічній підготовці
майбутніх педагогів / О. Шпак, В. Терес // Молодь і ринок. – 2009. – № 12 (59). – С. 20–25. | uk |
dc.relation.references | Енциклопедія освіти / Акад. пед. наук України ; за ред. В. Г. Кременя. – К. : Юрінком
Інтер, 2008. – 1040 с. | uk |
dc.relation.references | Гузеев, В. В. Методы и организационные формы обучения / В. В. Гузеев. – М. :
Народное образование, 2001. – 128 с. | ru |
dc.relation.references | Сластенин, В. А. Доминанта деятельности / В. А. Сластенин // Народное образование. –
1997. – № 9. – С. 41–42. | ru |
dc.relation.references | Беспалько, В. П. Слагаемые педагогической технологии / В. П. Беспалько. – М. :
Педагогика, 1989. – 192 с. | ru |
dc.relation.references | П'ятакова, Г.П., Заячківська, Н.М. Сучасні педагогічні технології та методика їх
застосування у вищій школі. Навчально-методичний посібник для студентів та магістрантів вищої
школи. – Львів: Видав. центр ЛНУ ім. І. Франка, 2003. – 55 с. | uk |
dc.relation.references | Сучасний урок. Інтерактивні технології навчання : наук.-метод. посіб. / О. І. Пометун,
Л. В. Пироженко ; за ред. О. І. Пометун. – К. : Видавництво А.С.К., 2006. – 192 с. | uk |
dc.relation.references | Педагогический энциклопедический словарь / гл. ред. Б. М. Бим-Бад ; редкол. :
М. М. Безруких, В. А. Болотов, Л. С. Глебова [и др.]. – М. : Большая Российская Энциклопедия,
2008. – 528 с. | ru |
dc.relation.references | Michel, N., Cater, J.J., Varela, O. Active versus passive teaching styles: An Empirical Study
of Student Learning Outcomes. Human resource development quarterly. – 2009. – Vol. 20, No. 4. – Р. 391-418. | en |
dc.relation.references | Ellen R. Auster, Krista K. Wylie Creating active learning in the classroom: a systematic
approach. // Journal of management education,. – 2006. – Vol. 30 No. 2, April. – Р. 333-353. | en |
dc.relation.references | Перспективні освітні технології : наук.-метод. посіб. / за ред. Г. С. Сазоненко. – К. :
Гопак, 2000. – 560 с. | uk |
dc.relation.references | Скрипник, М. Інтерактивне навчання: основні поняття / М. Скрипник // Ігри дорослих.
Інтерактивні методи навчання / упоряд. Л. Галіцина. – К. : Ред. загальнопед. газ., 2005. – С. 30–43. | uk |