Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід
Author
Чурсінова, О. Ю.
Чурсинова, О. Ю.
Chursinova, O. Yu.
Date
2018Metadata
Show full item recordCollections
Abstract
Автор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи.
Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в
контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих соціальних сферах – виховній,
навчальній, моральній, естетичній, культуротворчій, науково-дослідницькій. Викладач вищої
школи постає як активний суб’єкт, носій сил самоорганізації суспільства. Автор выделяет и анализирует основные характеристики педагога высшей школы.
Применяется синергетический подход, то есть личность педагога рассматриватся в контексте
ее разнообразной деятельности, в наиболее значимых социальних сферах – воспитательной,
учебной, моральной, естетическоій, культуротворческой, научно-й. Преподаватель высшей
школы предстает как активный субъєкт, носитель сил самоорганизации общества. The author distinguishes and analyses main characteristics of high school teacher: She uses
synergetic method: that is the person of teacher is examined in the most important social spheres –
training, education, morality, esthetics, cultural creation, science. High school teacher in ideals is an
active carrier self organization of the power of society.
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32047