dc.contributor.author | Чурсінова, О. Ю. | uk |
dc.contributor.author | Чурсинова, О. Ю. | ru |
dc.contributor.author | Chursinova, O. Yu. | en |
dc.date.accessioned | 2021-05-07T12:21:42Z | |
dc.date.available | 2021-05-07T12:21:42Z | |
dc.date.issued | 2018 | |
dc.identifier.citation | Чурсінова О. Ю. Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід [Електронний ресурс] / О. Ю. Чурсінова // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5902. | uk |
dc.identifier.uri | http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32047 | |
dc.description.abstract | Автор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи.
Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в
контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих соціальних сферах – виховній,
навчальній, моральній, естетичній, культуротворчій, науково-дослідницькій. Викладач вищої
школи постає як активний суб’єкт, носій сил самоорганізації суспільства. | uk |
dc.description.abstract | Автор выделяет и анализирует основные характеристики педагога высшей школы.
Применяется синергетический подход, то есть личность педагога рассматриватся в контексте
ее разнообразной деятельности, в наиболее значимых социальних сферах – воспитательной,
учебной, моральной, естетическоій, культуротворческой, научно-й. Преподаватель высшей
школы предстает как активный субъєкт, носитель сил самоорганизации общества. | ru |
dc.description.abstract | The author distinguishes and analyses main characteristics of high school teacher: She uses
synergetic method: that is the person of teacher is examined in the most important social spheres –
training, education, morality, esthetics, cultural creation, science. High school teacher in ideals is an
active carrier self organization of the power of society. | en |
dc.language.iso | uk_UA | uk_UA |
dc.publisher | ВНТУ | uk |
dc.relation.ispartof | Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. | uk |
dc.relation.uri | https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5902 | |
dc.subject | педагог вищої школи | uk |
dc.subject | синергетичний підхід | uk |
dc.subject | самоорганізація | uk |
dc.subject | соціальна діяльність | uk |
dc.subject | педагог высшей школы | ru |
dc.subject | синергетический подход | ru |
dc.subject | самоорганизация | ru |
dc.subject | социальная деятельность | ru |
dc.subject | high school teacher | en |
dc.subject | synergetic method | en |
dc.subject | self organization | en |
dc.subject | social activity | en |
dc.title | Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід | uk |
dc.title.alternative | Основные параметры преподавателя высшей школы: синергетический подход | ru |
dc.title.alternative | The Main Parameters of High School Teacher: Synergetic Method | en |
dc.type | Thesis | |
dc.identifier.udc | 378.4 | |