Показати скорочену інформацію

dc.contributor.authorЧурсінова, О. Ю.uk
dc.contributor.authorЧурсинова, О. Ю.ru
dc.contributor.authorChursinova, O. Yu.en
dc.date.accessioned2021-05-07T12:21:42Z
dc.date.available2021-05-07T12:21:42Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.citationЧурсінова О. Ю. Основні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхід [Електронний ресурс] / О. Ю. Чурсінова // Матеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р. – Електрон. текст. дані. – Вінниця : ВНТУ, 2018. – Режим доступу: https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5902.uk
dc.identifier.urihttp://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32047
dc.description.abstractАвтор виділяє та аналізує основні характеристики педагога вищої школи. Використовується синергетичний підхід, тобто особистість педагога розглядається в контексті його різноманітної діяльності, у найбільш значущих соціальних сферах – виховній, навчальній, моральній, естетичній, культуротворчій, науково-дослідницькій. Викладач вищої школи постає як активний суб’єкт, носій сил самоорганізації суспільства.uk
dc.description.abstractАвтор выделяет и анализирует основные характеристики педагога высшей школы. Применяется синергетический подход, то есть личность педагога рассматриватся в контексте ее разнообразной деятельности, в наиболее значимых социальних сферах – воспитательной, учебной, моральной, естетическоій, культуротворческой, научно-й. Преподаватель высшей школы предстает как активный субъєкт, носитель сил самоорганизации общества.ru
dc.description.abstractThe author distinguishes and analyses main characteristics of high school teacher: She uses synergetic method: that is the person of teacher is examined in the most important social spheres – training, education, morality, esthetics, cultural creation, science. High school teacher in ideals is an active carrier self organization of the power of society.en
dc.language.isouk_UAuk_UA
dc.publisherВНТУuk
dc.relation.ispartofМатеріали ІV Міжнародної науково-практичної конференції "Знання. Освіта. Освіченість", м. Вінниця, 28–29 вересня 2018 р.uk
dc.relation.urihttps://conferences.vntu.edu.ua/index.php/znanosv/znanosv2018/paper/view/5902
dc.subjectпедагог вищої школиuk
dc.subjectсинергетичний підхідuk
dc.subjectсамоорганізаціяuk
dc.subjectсоціальна діяльністьuk
dc.subjectпедагог высшей школыru
dc.subjectсинергетический подходru
dc.subjectсамоорганизацияru
dc.subjectсоциальная деятельностьru
dc.subjecthigh school teacheren
dc.subjectsynergetic methoden
dc.subjectself organizationen
dc.subjectsocial activityen
dc.titleОсновні параметри діяльності викладача вищої школи: синергетичний підхідuk
dc.title.alternativeОсновные параметры преподавателя высшей школы: синергетический подходru
dc.title.alternativeThe Main Parameters of High School Teacher: Synergetic Methoden
dc.typeThesis
dc.identifier.udc378.4


Файли в цьому документі

Thumbnail

Даний документ включений в наступну(і) колекцію(ї)

Показати скорочену інформацію