• English
    • українська
  • English 
    • English
    • українська
  • Login
View Item 
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • View Item
  • Frontpage
  • Матеріали конференцій ВНТУ
  • Знання. Освіта. Освіченість
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018
  • View Item
Сайт інституційного репозитарію ВНТУ містить роботи, матеріали та файли, які були розміщені докторантами, аспірантами та студентами Вінницького Національного Технічного Університету. Для розширення функцій сайту рекомендується увімкнути JavaScript.

Педагогічний потенціал книги О. Кедровського «Методи побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математика»

Author
Повторева, С.
Старовойтова, І.
Повторева, С.
Старовойтова, И.
Povtoreva, S.
Srarovojtova, I.
Date
2018
Metadata
Show full item record
Collections
  • Знання. Освіта. Освіченість - 2018 [49]
Abstract
Автори доводять, що історико-філософський і методологічний аналіз розвитку теоретичних систем, здійснений в книзі О.Кедровського «Методы побудови теоретичних систем знання. Діалог філософа і математикa» став втіленням його задуму представити всю математику як систему і водночас врахувати діалектичні принципи. У статті підкреслюється, що ідеї і методи викладу матеріалу книги актуальні для викладання природничих наук, особливо математики, філософських дисциплін у вищих навчальних закладах України.
 
Авторы доказывают, что историко-философский и методологический анализ развития теоретичних систем, осуществленный в книге О.Кедровскиого «Методы построения теоретических систем знания. Диалог философа и математикa» стал воплощением его замысла представить всю математику как систему и одновременно учесть принципы диалектики. В статье подчеркивается, что идеи и методы изложения материала книги актуальны для преподавания естественных наук, в особенности математики, философских дисциплин в высших учебных заведениях Украины.
 
The authors prove that the historical and philosophical analyses of development of theoretical systems realized in the work «Methods of building the theoretical systems of knowledge: Dialog philosopher and mathematician» became the fulfillment the O.Kedrovsky’s goal to introduce hole mathematics as a system and simultaneously take into account the dialectic principles. The article emphasized that concepts and narrative methods of this work are actual for the teaching of natural sciences especially mathematics and philosophical disciplines in the Ukrainian highs school
 
URI:
http://ir.lib.vntu.edu.ua//handle/123456789/32050
View/Open
Повторева.pdf (34.32Kb)

Institutional Repository

FrontpageSearchHelpContact UsAbout Us

University Resources

JetIQLibrary websiteUniversity websiteE-catalog of VNTU

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOIThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsTypePublisherLanguageUdcISSNPublicationDOI

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

ISSN 2413-6360 | Frontpage | Send Feedback | Help | Contact Us | About Us
© 2016 Vinnytsia National Technical University | Extra plugins code by VNTU Linuxoids | Powered by DSpace
Працює за підтримки 
НТБ ВНТУ